Wintersport topic

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Boommm, Dec 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Dat is waar, maar een verloskundige raadt het niet voor niets af. Ik zou persoonlijk zelf niet doen en wat ik al zei: het hoeft niet aan jezelf te liggen dat vallen. Het zijn regelmatige anderen waar je blesures en ongelukken door krijgt. En jij zal deze keer net diegene zijn die met de helicopter van de piste af ‘mag’.

2. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

Apr 25, 2012
    911
    335
    63
    Female
    Ik was vorig jaar 17 weken zwanger en ik heb niet gesnowboard. Ik durfde het niet aan. Als er wat gebeurd zou zijn, had ik mezelf dat nooit vergeven. Je gaat dan sowieso voorzichtiger doen en dan heb je meer kans op valpartijen. Mijn verloskundige raadde het inderdaad ook af.

3. Justbelieve2

Jan 7, 2018
    82
    49
    18
    Female
    Ik denk dat ik lekker ga genieten van een wandeling. Dit is de 2e keer dat ik ga skieen, dus zo ervaren ben ik niet

4. janny

janny Actief lid

May 29, 2010
    335
    47
    28
    Leuk al die wintersporters! wij gaan ook al jaren. Dit jaar met 3 kindjes geweest. Ik was vorig jaar 17 weken zwanger. Heb toen niet gesnowboard, maar me prima 2 weken vermaakt! Risico was mij veel te groot. Aantal jaren geleden wel gesnowboard met 5/6 weken. Had toen een positieve test tijdens onze wintersportvakantie.
    Ik snowboard al jaren, maar wat anderen hier ook zeggen: het ligt lang niet altijd aan jezelf dat je valt!

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    Heb net t freestyle skiën van OS aan staan, kijkt m'n dochter ook, zegt ze 'kunnen die ook al de pizzapunt'?

Kleintjuh85, ElizaR and Youtan like this.
  6. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    Gewoon doen wat voor jou goed voelt!

7. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Wij gaan naar de Klewenalp. En er valt de komende week lekker veel verse sneeuw!!!

En jullie?

8. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Wij gaan naar Belalp, Aletschgebied in Wallis. Ligt ook heel veel sneeuw!

9. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    Alles ingepakt, morgenochtend gaan we rijden.

10. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Fijne vakantie!!
    Wij gaan ook morgenochtend.
    Heb je warme spullen bij je? t Gaat Siberisch worden....

11. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Veel plezier alle wintersporters! Heerlijk genieten, lekker eten en veel plezier maken en trek een extra laagje aan. Zolang je in beweging blijft is -20 heus niet te koud ;)

12. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

We gaan t ondervinden. We zitten op 1700m en t skigebied gaat tot 2700m.

13. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Hier gaan we ook dit weekend. Bijna gooide de griep nog roet in het eten, maar gelukkig gaat het vandaag wel beter dan de afgelopen 2 dagen. Wel besloten dat dochter met mijn ouders meerijdt, die hebben nog een plekje over en dan hoop ik morgen gewoon met de trein te gaan. Mocht dat niet lukken, dan vlieg ik zondag of maandag die kant op.

14. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Gelukkig dat t beter gaat! Hopelijk ben je goed opgeknapt voor de reis.

15. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Ja ik zag het gisteren echt somber in en vanmorgen was het ook nog niet geweldig, maar nu in de loop van de dag gaat het beter (al slik ik nog wel de max aan pcm). Straks nog wel voor de zekerheid even naar de dokter.

16. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,465
    3,910
    113
    Female
    Nog een paar uur en dan gaan we rijden. Zin in!
    Veel plezier allen!

17. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Gisteren nog even fleece gevoerde bivakmutsen gekocht, het wordt echt heel koud.
    Er ligt wel heel veel sneeuw en de dalafdaling is open, dat wordt dus top!!!

18. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

Aug 5, 2014
    1,268
    127
    63
    Vandaag al heerlijke dag gehad (gisteren helaas wel veel file).
    Wij al lekker paar uurtjes geskied, daarna heerlijk met de kids gesleed, morgen de oudste voor t eerst een lesje, k ben benieuwd.
    Kou gaat morgen ook echt beginnen, hopelijk is t te doen, wij zitten niet heel hoog en kinderland is echt in t dal, tussen binnen etc.

Youtan likes this.
  19. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Wij genieten hier! Volop zon, dus de kou valt mee. Overdag rond de -20, maar zo voelt t absoluut niet.

Youtan likes this.
  20. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Mooie foto. En wat rustig op die piste. Waar zijn jullie?

Share This Page