Dat is waar, maar een verloskundige raadt het niet voor niets af. Ik zou persoonlijk zelf niet doen en wat ik al zei: het hoeft niet aan jezelf te liggen dat vallen. Het zijn regelmatige anderen waar je blesures en ongelukken door krijgt. En jij zal deze keer net diegene zijn die met de helicopter van de piste af ‘mag’.
Ik was vorig jaar 17 weken zwanger en ik heb niet gesnowboard. Ik durfde het niet aan. Als er wat gebeurd zou zijn, had ik mezelf dat nooit vergeven. Je gaat dan sowieso voorzichtiger doen en dan heb je meer kans op valpartijen. Mijn verloskundige raadde het inderdaad ook af.
Ik denk dat ik lekker ga genieten van een wandeling. Dit is de 2e keer dat ik ga skieen, dus zo ervaren ben ik niet
Leuk al die wintersporters! wij gaan ook al jaren. Dit jaar met 3 kindjes geweest. Ik was vorig jaar 17 weken zwanger. Heb toen niet gesnowboard, maar me prima 2 weken vermaakt! Risico was mij veel te groot. Aantal jaren geleden wel gesnowboard met 5/6 weken. Had toen een positieve test tijdens onze wintersportvakantie. Ik snowboard al jaren, maar wat anderen hier ook zeggen: het ligt lang niet altijd aan jezelf dat je valt!
Heb net t freestyle skiën van OS aan staan, kijkt m'n dochter ook, zegt ze 'kunnen die ook al de pizzapunt'?
Fijne vakantie!! Wij gaan ook morgenochtend. Heb je warme spullen bij je? t Gaat Siberisch worden....
Veel plezier alle wintersporters! Heerlijk genieten, lekker eten en veel plezier maken en trek een extra laagje aan. Zolang je in beweging blijft is -20 heus niet te koud
Hier gaan we ook dit weekend. Bijna gooide de griep nog roet in het eten, maar gelukkig gaat het vandaag wel beter dan de afgelopen 2 dagen. Wel besloten dat dochter met mijn ouders meerijdt, die hebben nog een plekje over en dan hoop ik morgen gewoon met de trein te gaan. Mocht dat niet lukken, dan vlieg ik zondag of maandag die kant op.
Ja ik zag het gisteren echt somber in en vanmorgen was het ook nog niet geweldig, maar nu in de loop van de dag gaat het beter (al slik ik nog wel de max aan pcm). Straks nog wel voor de zekerheid even naar de dokter.
Gisteren nog even fleece gevoerde bivakmutsen gekocht, het wordt echt heel koud. Er ligt wel heel veel sneeuw en de dalafdaling is open, dat wordt dus top!!!
Vandaag al heerlijke dag gehad (gisteren helaas wel veel file). Wij al lekker paar uurtjes geskied, daarna heerlijk met de kids gesleed, morgen de oudste voor t eerst een lesje, k ben benieuwd. Kou gaat morgen ook echt beginnen, hopelijk is t te doen, wij zitten niet heel hoog en kinderland is echt in t dal, tussen binnen etc.
Wij genieten hier! Volop zon, dus de kou valt mee. Overdag rond de -20, maar zo voelt t absoluut niet.