Nog even en dan is het zover ... even lekker op vakantie met de kleine! We gaan voor een weekje naar een huisje. De kleine is dan 11 maanden ongeveer. Daar is aanwezig: - Ledikant - Kinderstoel - Bed Ik neem sowieso een buggy mee, we kunnen er lekker gaan zwemmen.... Maar omdat thuis alles binnen handbereik is, ben ik bang dat ik dingen ga vergeten! Mijn lijstje: - Luiers + Doekjes - Flessen - Tuitbeker - Speentje, plus reserve speen voor het geval we 'm verliezen! - Kinderbestekje - Flesvoeding - Fruitpotjes (7) - Groentjepotjes (7) - Kleding, Rompertjes, Petje (7 Setjes Kleding???) - Eigen Knuffeltje voor het slapen - Wat eigen speelgoed - Zwemluiers - Slabbetjes (2) Nu vraag ik me af: Waar moet ik nog meer aan denken om mee te nemen? Liefs, Ise.
Ik zou meer setjes kleding meenemen, na het zwemmen is het bv fijn een schoon rompertje aan te kunnen doen als dat nodig is, en ik neem aan dat een kindje van bijna een jaar weleens een verschoning nodig heeft overdag? Eventueel slaapzakje en beddengoed? Eigen handdoek voor de kleine? Badcape voor bij het zwemmen? Toiletspullen? Babyfoon voor als je het aandurft om een klein stukje te wandelen samen als de kleine slaapt? Soms zitten huisjes erg dicht bij de plaza en gaan ouders even wat drinken met de babyfoon mee. Fototoestel uiteraard!
Weet niet of je kleintje met een muziekje gaat slapen neem anders het muziekdoosje mee. Waren wij wel vergeten en ons meisje kon daardoor niet slapen. Zal ook meer slabbetjes als 2 meenemen en niet teveel potjes voeding meenemen,kan je altijd bijhalen toch. Eigen beddengoed meenemen voor zo'n kleintje. Badthermometer,zetpilletjes en andere eventuele medicijnen meenemen.
Wauw dit is een goede! Wij gaan over 2 weken een lang weekend weg met ons meisje en ik heb het volgende op het lijstje staan. Misschien heb je er wat aan en ik ga jou lijstje even doorlezen om te kijken of daar iets opstaat dat ik vergeten ben Mijn meisje is nu 10 maanden en ze eet met de pot mee dus ik denk dat jou kindje met 11 maanden ook wel met de pot mee eet toch? Dat scheelt weer gesleur met potjes. Misschien koekjes mee. Ik had nog billenzalf, bodylotion, wasgel, snoetenpoetsers, nachtlampje, slaapzakje, trekmuziekje uit haar bedje, slofjes, kleine handige speeltjes, jas, handschoenen etc. Misschien heb je er wat aan. Waar gaan jullie heen? Heel veel plezier alvast!
Oh ik zie nog dingen die ik idd zeker nog mee moet nemen! Muziekje wil ik idd wel meenemen, slaapzakje .. ik ga even mijn lijstje aanpassen! Wij gaan naar een bungalowpark, een huisje, lekker zwemmen, lekker wandelen! Word vast reuze gezellig!
Als de kleine kan zitten evt een bad/douche mat. Speelmat/ oude deken om op de grond te leggen. Zwemluiers. Zwemband.
zal idd wat meer kleren en slabbers doen die zijn jah super klein dus makkelijk mee te nemen. en als je in park in ned belgie of duitsland gaat zou ik niet zoveel potjes meenemen hoor die kun jje dan ter plekke ook wel halen en als de kleine al 11 mnd is dan kan die jah ook gewoon met jullie meeeten. wat ik ook meestal meeneem is van die kant en klare pakkies drinkmaaltijd die zijn altijd handig vind ik. en voor een keer kan dat best. babyfoon is altijd handig en muziek dingen ook meerder pyama`s zal ik doen want stel je voor dat ie ineens diarree heeft en smorgens alles vies is. of dat de luier de plas niet aankan
Wat heerlijk joh! Zo'n bungalow is altijd zo gezellig, je hebt alle gemak van thuis maar toch ben je eruit. Ik heb bij de prenatal een opblaasbaar babybadje gekocht voor mijn meisje want het hotelletje waar wij zitten heeft alleen een douche. Kostte 9,95 dus valt nog reuze mee. Ga je met vrienden of alleen met je gezinnetje? Ik kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt Heerlijk, geniet ervan!
ps. even totaal off topic maar weet jij hoe ik me kan aboneren op een onderwerp zodat ik een email krijg dat er reakties zijn?
Bedankt voor de tip Mamasuus! Ik ga even heel goed mijn lijstje aanpassen! Mamavan2R: Oh wauw dat is idd niet duur zeg! We gaan gezellig met vrienden, dus word vast heel gezellig! Ga je samen met je meisje of ga je met meerdere? Nee ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan dus zou niet weten hoe zo'n abbo werkt?!
Misschien handig om een zwemband mee te nemen, zo eentje waar ze in kunnen zitten? Dat geeft wat meer ontspanning voor jullie tijdens het zwemmen.
Hoi Ise Bo, Ik ga samen met mijn kindjes. Ben alleenstaande mama. Dit is voor het eerst dat mijn meisje ook meegaat en ik heb er heeeel veel zin in maar ben ook best wel zenuwachtig hoor! Volgende week is het al zover jippie! Wanneer gaan jullie?