Iemand hier een keer een trip gemaakt met srprs me? Hoe is het bevallen? leuke bestemming en hotel? Heb je aangegeven naar bepaalde plaatsen niet te willen gaan? wil met mijn man een citytrip maken, en zit nu te twijfelen of we naar stockholm gaan of dat ik zo'n surprise reis boek!
Mijn zwager heeft met 7 vrienden dit gedaan! Vonden het onwijs gaaf! Ze zijn naar Genève geweest. Super tof alleen erg duur. Hij zou het zo weer doen.
ja vooral het onbekende lijkt me erg leuk, en het is va. 220 euro pp, ligt aan de data dat je wil gaan, op zich ben je dat al snel kwijt voor een weekend trip, 2 nachten hotel + vlucht.
Ik begrijp niet zo goed wat hier nu zo aantrekkelijk aan is. Dit soort reisjes zouden toch goedkoper moeten zijn, juist omdat het mysteryboekingen zijn??
De aantrekkelijkheid zit hem in het verrassingselement. Je hoort op het vliegveld waar je naartoe gaat. Je doet dit dus voor een stukje spanning en omdat je op die manier wat meer open minded op reis gaat. Het is niet als bij center parcs dat het goedkoper is omdat je niet weet waar je terecht komt.
En in dat ze niet standaard super bekende plekken zoeken. Je komt dus niet snel in parijs ofzo terecht maar juist een plek waar je zelf niet aan zou denken. Lijkt me echt te gek
het gaat mij er ook niet om of het goedkoper is (dan kun je beter helemaal niet weg gaan, dat is het goedkoopste )....dan kun je de backpack/low budget variant kiezen... het is inderdaad het onbekende en onverwachte wat mij leuk lijkt, niet van te voren weten waar je precies terecht komt, weereens wat anders dan de standaard city trip... maar ik geloof niet dat hier (veel) meiden zijn die er ervaring mee hebben.
Uhm, ik zie het verschil niet met CP eigenlijk. Het is toch even verrassend? Behalve dan dat je naar het buitenland vliegt natuurlijk. Het gaat alleen om een groter bedrag wat je uitgeeft toch... Ik vind het risico dat je op een rotbestemming beland groter en daarom begrijp ik niet dat dat een hoop geld moet kosten. Ik vind het idee wel erg leuk hoor, dat terzijde!
Ik weet geloof ik wel iemand die dit heeft gedaan, zal eens kijken of ze hier kan reagereb. Geloof dat ze ook op zp zit...
Ja ik! Alleen niet via spse me Wijn hebben vorig jaar via vakantieveilingen een mistery stedentrip gedaan. Was 3 dagen. We betaalden met ons tweetjes 175 en daar kwam nog 20 voor vliegtuig bij. Wij wilden perse naast elkaar zitten. Ontbijt hadden we niet bijgeboekt maar zat er uiteindelijk wel bij. 2 weken na definitieve reservering kregen we te horen dat we naar Turijn gingen. Hotel zou 3 sterren zijn maar dat vonden wij niet. Turijn is een geweldige stad en we hebben ook ontzettend genoten.
Heb even nagevraagd. Was via verrassingstickets.nl Wordt nu ook aangeboden bij vakantieveilingen 😉
jaaaaaa, was echt super!! in augustus hebben mijn man en ik dit gedaan. Ik heb aangegeven dat we een romantische bestemming wilde, en vooral niet te veel kinderbuurt. aangezien we 5 jaar getrouwd waren en een kinderloos uitje hadden voor het eerst weer we kwamen terecht in rome! een hotel echt 5 min lopen van de stad. zouden het zo weer doen! Oja wij hebben idd aangegeven dat we niet naar nl/dui/fr/sp wilde gaan, daar hebben ze zich netjes aan gehouden!
Nog niet geboekt...ben nog even aan het kijken welk weekend we een oppas kunnen regelen! Zoals elisesmama omschrijft klinkt het super! Vooral een fijn hotel in het centrum is ideaal!