Kindvriendelijk restaurant Randstad

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Martini, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi, binnenkort gaan we uit eten met nog een stel met 2 kinderen.
    Wij zoeken een restaurant met een leuke speelhoek o.i.d. voor kinderen. De jongste is 1,5, de oudste is 4.
    Wie heeft er leuke tips?

Heb wel gegoogled, maar ervaringen zijn welkom!

Regio Amsterdam/Haarlem eventueel riching Leiden mag ook.

Geen behoefte aan 'adviezen' dat een kind nou eenmaal moet leren stil te zitten in een restaurant en dat je niet naar een restaurant moet gaan waar kinderen vermaakt kunnen worden.

Alvast bedankt voor de reacties!

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Haha, geen tips, sorry, maar ik moest wel lachen om je laatste opmerking, want dat vind ik hier ook altijd zo bloedirritant :D.

3. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    De bubbelboot in Leiden, Pannenkoekenboerderij in Wassenaar of Leiderdorp, De Beslagkom in Katwijk.
    Hebben allemaal een speelplek met/zonder tv waar de kinderen leuk kunnen spelen :)

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik weet zo niks in de omgeving die je zoekt maar wij gaan regelmatig naar zuiderzoet in zeewolde.

Ligt in het wat hogere segment maar het eten is heerlijk, de wijnen zijn erg goed en ze zijn helemaal ingesteld op kinderen met eigen pizza maken, kinder menus en een speelhoek.

Maar ik lees graag mee voor meer tips^^.

5. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Wij wonen in Haarlem maar gaan weinig uit eten met de kids. Pippa's is speciaal voor kinderen maar geen idee of ze open zijn s avonds.
    Verder zijn de ruimere restaurants fijn, Parck (Florapark) vind ik leuk, Stempels, Sumo (sushi), Loetje in Overveen, van der Valk (niet meest gezellig, maar kunnen ze wel lekker lopen).

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Restaurant Vandaag, zit in Amsterdam.
    Of restaurant Leuk. Weet dat die in Bussum zit, maar misschien nog wel op meer plekken.

7. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Bedankt voor de reacties!!
    Ik ga eens even op jullie tips googlen en de menukaarten bekijken :)

Pannenkoekenrestaurant gaat hem niet worden, is een beetje te simpel voor de reden van het etentje, maar wel leuk voor een ander keertje!

8. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Cityhall in Leiden. Lekker eten en borrelen. Is een leuke kinderhoek en vanaf zondag laat in de middag is er ook een knutseltafel waar onder begeleiding van leidsters kan worden geknutseld.

9. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Beslagkom in katwijk is volledig opgepimpt echt super gaaf en zeer goed eten!
    Amders heb je in leidschendam nog kaptein haak maar het is daar altijd klein benauwd en super druk en het eten is ook niet echt om over naar huis te schrijven

10. Soofster

Soofster Actief lid

13 dec 2015
    475
    0
    16
    Ik lees ook even mee.. Altijd handig om leuke restaurant voor de kinderen te leren kennen!

Restarant vandaag ziet er wel super leuk uit! Is het eten ook lekker??

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja! Geen 5 sterren waardig natuurlijk. Maar is echt wel lekker!

12. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    restaurant werelwijd in alkmaar is echt een aanrader !

Deel Deze Pagina