dilemma verjaardags weekend vliegen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chocolat, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Mijn oom die in Ierland woont wordt 50 dit jaar.
    Nu zijn wij van plan om met een gedeelte van de familie dat weekend naar hem toe te gaan. Wij wilden ook graag mee.
    Nu heeft de oom die alles regelt gekeken naar offertes en het komt al zo rond de €180 pp, hij gaat kijken of het ergens goedkoper kan.

Wij vinden dit erg prijzig, er komen nog kosten bij van het slapen en eten. Nu is het kijken gaan wij met z'n 2én (kinderen uit logeren) of gaat er 1 van ons.
    Ik wil er erg graag heen ik kan goed met die kant van mijn familie, maar ik weet dat mijn man ook graag wil.

Wat zou jij doen? Wij gaan ook al een week naar Duitsland als gezin van 't zomer.

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Het is jouw oom dus vind het logischer dat jij gaat ipv jouw man. (Als financieel samen gaan niet kan dan 😁 )

Als je echt wilt gaan zou ik gaan. Neem aan dat je hem niet jaarlijks ziet?

3. McDsee

McDsee Niet meer actief

Als het financieel geen strop wordt, lekker samen van een weekend weg genieten. Koesteren dat jullie beiden zo goed met je familie op kan.

4. Chocolat

Hij komt wel een paar keer per jaar deze kant op maar dan zie ik hem niet altijd.
    Ik heb echt geen zin in trobbels met mijn man maar soms kan hij zo kinderachtig gaan doen en mokken als een klein kind.
    Krijg al kriebels in mijn buik als ik er aan denk hoe hij zal reageren, morgen is hij vrij en zal ik zeggen dat ik.

5. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oke apart en idd best kinderachtig :)

6. Chocolat

Het ligt er aan wat mijn werk gaat doen want het kan dat ik per juli geen baan meer heb. (dat horen wij in januari)
    Het is nou niet zo dat wij een goedgevulde spaarrekening hebben.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat!

8. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zielig als je op basis van je mans reactie niet wilt gaan. Het is jouw familie.... Wat heeft je man daar dan, alleen, te zoeken. Lekkere relatie als je liever "jouw" verjaardagsbezoekje laat gaan puur en alleen omdat je man een kinderachtig figuur is.

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Als je man graag naar Ierland gaat, moet hij maar een goede oplossing zoeken om mee te kunnen zonder het financieel te voelen.
    Als hij niks weet en jij hebt ook geen idee, dan lijkt het me dat jij gaat. Gezien het jouw familie is.

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Het liefst samen maar gaat dat niet dan lijkt het me het meest logische dat jij dan gaat. Beetje triest wel dat je je zenuwachtig moet maken om dit voor te leggen...en gaat het hem dan echt om de verjaardag van je oom of om Ierland of vind hij dat hij meer recht heeft op een uitje :(

11. Chocolat

Pff pak van mijn hart!!:):) Gelukkig dit keer normaal gepraat, hij vind het begrijpelijk dat ik ga en er bestaat een grote kans dat wij toch met zijn 2én gaan en vragen of vrienden of familie willen oppassen.

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina