Haar verven?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Astrid0482, 13 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hallo iedereen,

Mag je je haren (zelf, dus niet bij kapper) verven als je zwanger bent? Ik heb echt een vreselijke uitgroei :) Het is gewoon een bruine kleur, dus niks met blonderen ofzo.

Thanx!

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja mag gewoon hoor :D Zelfs blonderen mag. Het enige nadeel is dat de haarkleur iets anders uit kan vallen door de zwangerschap (hormonen en poreus haar)

3. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Als je zeker wilt weten dat alles uitkomt zoals je wilt, kan je het het beste door de kapper laten doen.

4. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ja het mag wel. Maar ik zelf doe het niet, gewoon uit voorzorg. Stel je voor dat er later bekend word dat het toch schadelijk was...
    Ik loop nu dus met een flinke uitgroei :) Mijn eigen kleur bevalt me eigenlijk wel weer, ik denk dat ik het helemaal uit laat groeien.

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik verf mijn haar al jarenlang en ook gewoon nu ik zwanger ben. Doe het wel bij de kapper, omdat inderdaad de kleur anders kan uitvallen.
    Heb het ook nog even aan mijn vlk gevraagd of het schadelijk is voor de beeb, maar zij gaf aan van niet.
    Enne...zo'n uitgroei is natuurlijk ook niks. Tenzij je van jezelf een mooie haarkleur hebt...en niet zo saai als dat van mij

6. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik laat mijn haar ook al jaren verven. Ben voor een paar weken geleden van blond naar donker gegaan. En de kleur viel niet anders uit.

7. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Dan heb je mazzel, want bij mij viel de kleur behoorlijk anders uit dan ik gewend was. Maar niets wat de bij de kapper niet konden fixen. Dus ik doe lekker luxe tijdens de zwangerschap :)

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik heb tijdens mijn zwangerschap ook mijn haar geverfd. Geblondeerd zelfs! Kan geen kwaad! Want de verf gaat toch niet in de bloedbaan zitten.

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb gisteren nog even mijn haren geverfd. Ik word grijs! En ik ben nog maar 26!
    Maar ik wil er wel een beetje verzorgd uit zien als ons kindje mij voor het eerst ziet (en voor al het bezoek en de foto's, haha!). Als ik geen grijze haren had of erge uitgroei, had ik er nog even mee gewacht. Maar het kan volgens mij geen kwaad hoor!

10. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Thanx iedereen voor de reacties, heb inmiddels m'n uitgroei bijgewerkt! :D

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Lekker achteraf reactie, maar toch ;)

Bij de natuurwinkel verkopen ze een soort verf, daarin zit geen ammoniak, en geen <dat stofje waarvan wordt beweerd dat het schadelijk zou zijn>

Heb mijn haar er ook eerst mee geverfd, gaat prima. Mocht je het zekere voor het onzekere willen nemen.

12. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ik verf ook nog gewoon mijn haar hoor! is niet schadelijk.. het kan inderdaad alleen iets anders uitvallen. je hebt ook verf zonder amoniak nu

Deel Deze Pagina