Ik zou het zelf niet aandurven, ook al ski ik echt wel goed. Een van de beste vriendinnen van mijn zusje is haar kindje verloren door een val met het skieën. Lekker gaan wandelen en sleeën met je dochter!! Wij gaan als alles goed gaat tegen het einde van het seizoen nog even de bergen in, hopelijk ben ik voldoende hersteld van de bevalling om op mijn dooie gemakje een uurtje of 2 te gaan skieën. Daarnaast heerlijk met mijn mannen op een terasje zitten en flaneren door de winkelstraat in het zonnetje!! Ik wil eventueel een beetje gaan langlaufen om conditie op te bouwen, dat is wat vriendelijker voor de gewrichten maar 10x effectiever dan skieën!
Bedankt voor al jullie berichten, leuk om te lezen hoe jullie het ervaren. Wel een heftig verhaal Saartje5 van je vriendin! Sowieso ga ik wel mee, m'n schoonvader betaalt dus ik kan het niet maken om niet mee te gaan Maar ik heb besloten dat ik niet mee ga skiën ( als alles goed mag blijven gaan) vind het risico te groot en aangezien ik geen goede skiër ben moet ik het gewoon niet doen. Ik zie mezelf inderdaad al heerlijk in het zonnetje ( als die schijnt) en warme chocomel buiten zitten, sneeuwballen gooien met m'n dochtertje