Wat is nu echt het allerleukste CP Park??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door minniemouse25, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hoi hoi,

Wij zijn eens benieuwd naar welk Center Parcs park nu het allerleukste is voor kindjes? En voor de ouders natuurlijk ook.

Wij zijn al op vele parken geweest (Meerdal, Heijderbos, Kempervennen, Huttenheugte, Erperheide) maar kunnen niet kiezen. En wie weet is het leukste park wel een park waar wij nog niet zijn geweest.

We zijn benieuwd!

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Misschien ook leuk om in de reacties erbij te vermelden naar welke parken iedereen is geweest, dan kunnje de uitslag wat meer wegen?

Aan mij heb je niet zo heel veel, ik ben in Heijderbos en Erperheide geweest en vond die allebei ontzettend leuk. Misschien dat ik een heeeele lichte voorkeur heb voor Heijderbos, maar dat ook komen doordat we daar iets beter weer hadden, en ik vond het een nadeel dat Erperheide net over de grens is, ivm onze mobiele telefoon en zo. Maar de Baluba was in EH wel weer heel erg leuk.

In een ver verleden ben ik ook in port zelande geweest, dat vond ik duidelijk minder.

Maar wat vond jijzelf? Wij twijfelen nu nl tussen huttenheugte, kempervennen en meerdal.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Dan zou ik gaan voor kempervennen. Is een supermooi park en dat vonden we leuker als de huttenkuttenvreugde ;) meerdal is een wat kleiner park en is het zwembad ook niet zo.

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    En wat is precies het verschil tussen HH en KV waardoor je voor de laatste zou gaan?

Deel Deze Pagina