Wintersport!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Feye, 6 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.008
    290
    83
    Heftig hoor je been!!!!!

    Ja tomorrow land afgelast...
    Begrijp ik het goed dat jullie dan konden omboeken naar volgend jaar, andere locatie?.
    Ja echt wel een gedoe op het moment


    Het is daarna nog 4 keer geopereerd, maar het is niet echt meer fatsoenlijk te krijgen. Ik kan ook geen skischoen meer aan, dus nu snowboardles XD

    Tomorrowland is idd door Corona afgelast, de groep waar we mee gingen wilde ook het huisje niet meer. Vandaar dat we nu wat anders geboekt hebben en volgend jaar weer proberen :)[/QUOTE]
     
  2. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    @cw26 .... was het maar zo’n feest dat we direct kaartjes voor het volgende Tomorrowland feest hadden, maar het is weer aansluiten in de rij XD

    Paylogic gaat het geld voor het festival terug storten ... 630 euro en het airbnb huis is op tijd geannuleerd.

    Man wilde het ineens ook niet meer aan om zo’n eind te rijden, vandaar dat we 4 dgn Düsseldorf gaan doen. In geval van nood zijn we zo thuis dan ;)

    Ondertussen kunnen we mooi de rest van het gezin op les duwen en tellen we de dagen af naar carnaval 2021!
     
  3. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.008
    290
    83
    @Cindy1977 gelukkig nog wel iets van het geld terug........ Niet helemaal alles kwijt.
    Wanneer naar Düsseldorf? Lekker er ff uit!!

    Andere vraag voor onze wintersporter..
    Zijn er mensen naar Lermoos geweest en wat zijn de ervaringen?
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ja laten we hopen dat we naar Düsseldorf kunnen, de covid hysterie slaat overal in als een bom. Ik zie het er best van komen dat straks in heel Europa veel steden dicht zijn.
     
  5. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Daar gaat m’n vakantie :cry::cry:. We zouden zaterdag naar Fiss gaan. Kijken er al maanden naar uit en bezig met zoontje enthousiast te maken voor sneeuw en skiën. En nu gaat het niet door, ik baal zo ontzettend :cry::cry::cry:.
     
  6. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Jaa ik lees het net op de site!!
    Heel veel ski gebieden gaan al dicht, zoiezo heel tirol gaat dicht. Mijn nichtje is skileraar dit seizoen en die is dus een maand eerder thuis hierdoor.. als ze thuis kan komen met vliegtuig
     
  7. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    zou je nog om kunnen boeken richting Noorwegen of Zweden?
     
  8. Aagje90

    Aagje90 Bekend lid

    25 apr 2012
    909
    334
    63
    Vrouw
    Bij ons ook zo! Wij zouden naar Serfaus gaan zaterdag! Hebben het net aan dochter verteld die begon meteen te huilen, zo zielig! Wij balen ook ontzettend, hadden alles al ingepakt
     
  9. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wij zouden naar Fiss, gaan dus zelfde skigebied. Buren van ons zitten er nu en hebben de hele week helemaal nergens last van gehad. Dus dat gaf mij gisteren eerst nog vertrouwen dat het wel goed zou komen.
    We hebben ons zoontje nog niet verteld dat we niet meer gaan, maar waarschijnlijk zal hij niet zo heel goed beseffen wat dit inhoudt. Hopelijk kunnen we komende week een keer naar een indoor skibaan we toch nog een keer in de sneeuw kunnen spelen en beetje kunnen skiën. Maar dat is afhankelijk van wat er de komende dagen in NL/Brabant besloten wordt.
     
  10. Tabbey

    Tabbey Fanatiek lid

    2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Geen idee, maar vraag is of daar wel alles door blijft gaan. Er gaat in Europa steeds meer dicht en op slot. De marine heeft ook al allerlei missies afgebroken in Noorwegen ivm corona. Frankrijk is een groot risicogebied. Voor ons wordt het geen wintersport dit jaar en weer een jaartje wachten helaas. Nu heel hard duimen dat zomervakantie wel door kan blijven gaan...
     
  11. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    ja dat is ook zo... inderdaad dan voor de zomervakantie gaan
     
  12. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.057
    3.526
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend balen voor jullie!
    Ik zat ook nog te denken aan een extra weekje (als de scholen dicht zouden gaan), maar dat idee kan ik wel vergeten.
     
  13. Aagje90

    Aagje90 Bekend lid

    25 apr 2012
    909
    334
    63
    Vrouw
    Ja klopt, wij hadden ook nog goede hoop maar helaas.
    Hoe reageerde je zoontje? Wij hebben het vanochtend aan onze dochter verteld. Ze was wel verdrietig maar ging daarna gewoon door met spelen. Later vond ze een infoboekje over Fiss. (zat nog in de tas na een eerdere vakantie) Toen begon ze heel sip te kijken en zei ze heel zielig ik wil zo graag naar Murmli en Bertha (mascottes van Serfaus en Fiss). Wij willen ook nog naar een indoor skibaan als dit hele corona gedoe een beetje achter de rug is. en in de zomer weer lekker naar Fiss en zit eraan te denken om volgend jaar 2 weken wintersport te pakken. even inhalen
     

Deel Deze Pagina