citytrip Edinburgh of Glasgow?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nijntje1984, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heeft er iemand al een citytrip Edinburgh/Glasgow gedaan? Is het de moeite?

Het is onze droom om eens naar Schotland te gaan. Maar door de bouw van ons huis hebben we toen onze centjes daarin gestoken en nu met de kinderen is het wat moeilijker om nu een rondreis te doen.

Manlief wordt binnen 3 weken 30 en wil hem voor zijn verjaardag een citytrip Edinburgh cadeau doen. Nu begin ik zowat te twijfelen tussen Edinburgh en Glasgow...

Heb nog niks geboekt omdat ik samen met hem wil kiezen: hotel of B&B, periode (wil eigenlijk rond april, maar kerst lijkt me misschien ook leuk), ...

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Edinburgh als de Tattoo is! (in augustus)
    En anders zijn beide steden wel leuk. Maar als ik er nog eens een weekend heen zou gaan, zeker weten in augustus en dan ook de Tattoo bezoeken. En al de Highland games in die periode. Dat is toch wel Schotland op zijn leukst?!

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Edinburgh!!!! Ben zelf.door Glasgow alleen heen gereden maar trok me weinig. ..Edinburgh is prachtig, genoeg te zien genoeg te shoppen leuke.pubs...oude stad, nieuwe stad...je kunt nog n tripje doen naar kasteel buiten Edinburgh als je veeln dagen hebt etc etc echt doen! :)

Khad toen zo'n goedkope vlucht via ryanair naar dublin gevonden en van dublin naar Edinburgh dus twee stedentrips in een gedaan.

Kging met vriendin dus namen we goedkoop een tweepers kamer in hostel. Was echt super bevallen

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Lotje: 't Zal sowieso niet voor augustus zijn, want dan kunnen we niet ivm werk. Zal of najaar of voorjaar worden. Rond Kerst vind ik het ook wel overal erg gezellig! :)

@ amona: Als ik zo google spreekt Edinburgh mij ook meer aan dan Glasgow. Wij gaan voor een rechtstreekse vlucht op Schotland gaan, dus dan zal het niet via Ryanair gaan. Moet eens kijken maar op het reisbureau wilden ze me wel helpen om een goedkope vlucht te zoeken.

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wij zjn vorig jaar voor 3 weken naar Schotland geweest en ook een paar dagen in Glasgow en Edinburgh. Glasgow vonden wij niets, te modern. Edinburgh heeft een heel mooie oude stadskern, vind het echt een hele mooie stad! Dus daar zou ik heen gaan :)

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bedankt voor de info!!

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Absoluut Edinburgh! Heb er een paar maanden mogen wonen voor stage, wat een prachtige stad!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh, ik kijk er nu nog meer naar uit! En wil het zo graag tegen m'n man vertellen, maar 't is nog een verrassing. Nog een dikke 2 weken voor z'n verjaardag! :)

Deel Deze Pagina