Hallo allemaal, Hier al bijna 2 dagen overtijd!!!! Nog geen ongie te bekenen. Wel af en toe buikpijn die bij ongie hoort maar verder niets. Ontzettend misselijk wordt er niet goed van. Maar de testen helaas nog steeds negatief :x Wou dat er eens wat ging gebeuren of twee dikke vete streepjes ( vage mag ook ) of gewoon ongie. Wat duurd dat wachten lang zeg
Hier 4 dagen overtijd en zelfde als jij,...buikpijn, ongikrampen al vanaf vorige week vrijdag... Mar nu net toch een heel klein beetje bloed verloren,..dus het zal vanavond wel doorbreken,.. Helaas toch ongi...alles kan nog komen meis, mijn testen ook negatief... succes!!
hoi ik was ook 2 dagen overtijd en helaas toch vanmorgen weer ongesteld geworden helaas. weer op naar de volgende ronde. hoop dat het met jou wel goed gaat.
Ook ik 1 dag overtijd. vanaf de eisprong al pijn in de buik en rug. Verder geen verschijnselen. Test neg en geen ongi. Tja gelduld dan maar succes
Nou dames ik ben iets van 11 dagen over tijd... beetje wisselde cyclus de laatste maanden. altijd 30-31 dagen. Plots 38-28 en nu zit ik op 43, ben 3 negatieve testen, en had bij clear blue waarschijnlijk een indrooglijnt, zie mijn map... dus ik ben rade loos! Iemand tips of ervaringen?
he prisicil ik zit in hetzelfde schuitje als jij. heb ook al een aantal maanden schommelingen zit deze keer al dag 46 heb nog niet getest, ik wacht gewoon af voel verder ook geen kwaaltjes. vind het wel vreselijk irritant en ga hierna ook naar de dokter mss dat hij wat voor me kan betekenen.
fijn al die reactie's. Nu twee dagen over tijd en nog steeds helemaal niets te bekennen. Wel ongeloofelijke spierpijn in mijn buik. Net of ik de hele week gesport heb Ga er morgen maar weer een testje tegen aan gooien. Wel af en toe wat roze achtig slijm, maar net of je een nog geen druppel bloed met wat water mengt en dan op een papiertje doet. Dus ik dacht nu komt het wel, maar nee hoor twee keer gehad en weer helemaal weg. Er is wel alleen wat meer slijm aanwezig. Dus helaas nog even volhouden Ohhhh wat ben ik ongeduldig zeg!!!!! Maar wie weet is het niets en laat het zich gewoon op zich wachten. Al zou ik het wel raar vinden aangezien mijn cyclus meteen normaal was na het stoppen met de pil. Maar goed als een ding een raadsel is dan is het het vrouwen lichaam wel
3 dagen overtijd.. nog weinig te bekennen.. behalve dat ik al meer dan een week doodmoe ben de hele dag en gigantisch veel honger heb..
Hee allemaal. Nog steeds geen ongi hier, wel erg zere bosten, negatieve test en net iets bruinverlies, 1 drupje, zal wel een aankomende ongi zijn. grrr
Hier ook iemand die 5 dagen overtijd was,... Zere borsten, buikpijn, obstipatie, honger gevoel,...Alles...! Maar gisteren ongi geworden,..helaas! Op naar de volgende ronde! hoop voor jullie dat het wel raak is natuurlijk, maar bereid je ook voor op een komende ongi hoor....Ander valt het echt zo tegen... Groetjes
Hoi Meiden, Had last van een heel klein beetje bruin verlies. Dta is helaas nu een beetje rood verlies geworden. :x Maar geen constante buikpijn zoals normaal dus kijk het nog even aan en als het mee valt morgen toch nog maar even testen. Baal hier zo van. Vanaf het moment dat ik gestopt was met de pil was mijn cylcus meteen normaal, waarom nu dan opeens niet Ben bang dat we op moeten naar de volgende ronde................... Maar hou toch een beetje moet. je weet maar nooit
Pff wat verschrikkelijk zeg.. Tenmiste vind ik dan! Je weet nooit waar je aan toe bent? Maar heb het nooit mee gemaakt, slik al 2 jaar geen pil meer. En altijd netjes, maar de laatste maanden... pff Vreemde is wel dat k vorige week 2 dagen oud bloed had met afvegen, en 3 dagen daarna had ik 1x beetje licht rood slijm/bloed propje met afvegen.. En daarna echt niks. heb dat ook nog nooit gehad. Maarja heb geen kwaaltjes ofzo. dus neem aan dat negatieve testen niet liegen, al hooop ik van wel natuurlijk Je lichaam speelt gekke spelletjes met je!
Ik denk dan ik kan stoppen met hoop houden :x Het is toch door gezet, maar ik snap er niks van. Het is zo anders dan normaal Het is rood/roze slijmerig, terwijl het normaal gewoon donker rood is. Maar helaas wel te veel. Maar zoals sommige hier ook zeggen: dat hun cyclus normaal was en nu opeens niet. Snap er niets van?
Klote is het he! Je weet nooit waar je aan toe bent! Ik heb sinds een maand of 5 dat het gewoon drama is, hoop dat we toch weer een normale cyclus kunnen krijgen! Ik ben trouwens nog steeds afwachtende??
Hoi meiden, Vervelend he dat wachten, gelukkig zijn jullie niet de enige!! Ik ben sinds eind december gestopt met de pil na vanaf mijn 14e de pil geslikt te hebben. Ben 1x ong. geworden na het stoppen..en het was precies op tijd, dus waarom nu niet? Heb wel symptonen van het zwanger zijn als ik de verhalen op de forums lees, dus ben benieuwd! Heb vandaag een test gedaan van CB(digitale) en er stond op dat ik niet zwanger was. Lees op de forums dat dat nog kan veranderen als je een paar dagen later test omdat dan het HCG in je urine hoger zou zijn. Heeft hier iemand ervaring mee?? Succes allemaal met wachten en ik hou jullie op de hoogte!
Hoi Meid, Ja dat kan kloppen. Jee leest wel vaker dat meiden nog te weinig hcg aan maken, en pas later een positief test krijgen. Hier nog niets te bekennen, het zal wel Hoop dat je snel een positief test in handen heb!
Klopt, soms komt het HCG moeizaam op gang. Ik had gisteren een lichte positieve test in handen, morgenochtend test ik weer en dan moet hij er bijna af knallen. Heel veel succes allemaal en twijfelaartje sterkte meis Liefs, Corina
Hoi allemaal, Ben gisteren laat in de middag ong. geworden..op zich ben ik best wel blij want ik heb tenminste duidelijkheid. Mijn cyclus is een beetje in de war door het ontpillen..had vorige maand dus een cyclus van 28 en nu van 31..dus ben benieuwd wat het vlg maand word. Priscil en Corina hoop dat jullie snel een positieve test in handen krijgen !!