Whahahaha Dat 12uur uit me nest komt aardig in de buurt Ik was vanmorgen wakker rond 10:00 en zal er vannacht rond 4uur in liggen of eigenlijk 3uur dan. Maar bedankt voor de aardige uitleg iig. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar
Joh,kijk dat is nou een handige en vooral aardige aanvulling. Dat kun je van sommige medeforummers niet zeggen
Wij hebben het middagslaapje van vandaag verschoven en vanavond blijven ze langer op. En hopelijk zijn ze morgen dan later wakker. En anders schuift het in de loop van de week wel op. Maak me daar niet druk om. Wij verzetten pas 's ochtends de klok.
Dacht eerst dat het afgelopen nacht al was, maar is vannacht natuurlijk. Tot nu toe geen problemen gehad maar weten van Julia nog niet of ze er last van gaat hebben. Hopen dat we er dit jaar ook gewoon weer doorheen rollen
Wat we hier doen? Niet veel, de klokken idd vanavond al verzetten voor het slapen gaan. Joris gaat niet later naar bed. Hij slaapt al een paar dagen uit tot 10 uur (herfstvakantie), dus dan zal hij morgen om 9 uur wakker zijn. Mij hoor je niet klagen
Ik heb alweer zin in de wintertijd haha (niet dus). Zoon 6 uur wakker morgen (nieuwe tijd) Dus probeer hem vanavond later op bed te krijgen en dan maar hopen dat het meevalt vorig jaar ging het in 1x goed werd hij 7.15 uur nieuwe tijd wakker! Ik hoop morgen dus weer
kweet niet of dit al gevraagd is, maar mobiele telefoons van tegenwoordig verzetten vanzelf de tijd toch of?? ik dacht namelijk van wel maar weer het niet meer zeker
mijn mobiel doet het niet vanzelf.. was het alweer vergeten dat de tijd verzet moest worden! man... dat wordt morgen een lange dag.... (dochter is sinds 2 weken rond 6u klaarwakker..)
Meer mensen die aan het rekken zijn? hahaha Erg gezellig zijn ze niet hier maar het is voor een goed doel..
ja wij zijn ook aan het rekken met bedtijd van onze meiden... we proberen ze 20.30 in bed te leggen.... gaat nog aardig goed.... edit: onee onze jongste word al onder de arm naar boven getild.... haha.....
hier gewoon de klok een uur terug en verder geen veranderingen, niet eerder naar bed of iets dergelijks, vorig jaar ook niet gedaan. @Loes, hahaha!!
Hier was het helaas om 19 uur echt afgelopen voor de mannen. Anders hou ik ze ook wel even op, maar nu heeft de jongste overdag maar een half uurtje geslapen ( en het was gesselluuuggg! ahum ) en de oudste is heel druk geweest. We zien wel hoe laat het morgenochtend is. De oudste kan prima de tv aanzetten en lekker tv kijken onder een dekentje.