nou hier gewoon 6 uur ipv 7 uur wakker. en dat terwijl ze veeeeel te laat naar bed ging! Maar goed vandaag alles op de nieuwe tijd houden en hopen dat ze snel went! Zit haar ontbijtje nu al te rekken hahahahahhahaha
Hier was het helaas ook 6 uur vanmorgen, m'n zoontje stond op onze slaapkamer te verkondigen dat hij honger had. (Ondertussen ligt zijn boterham nog steeds onaangeraakt op tafel) Dochterlief kwam een half uur later. Normaal gesproken ging ze dan pas weer om half 11 naar bed voor haar ochtendslaapje, maar dat zal vandaag allemaal wel anders gaan lopen denk ik zo...
Hier was het half 6 goedemorgen En dat terwijl Luca soms wel tot 8 slaapt... Het gaat een lange dag worden vrees ik
Hier een drama-nacht achter de rug, hij was gewoon klaarwakker elke paar uur.. Uiteindelijk tot 7.00 wintertijd in bed gelegen, dat valt dus wel mee. We zien wel hoe de dag verloopt vandaag
Hier waren de kinderen gewoon normale tijd wakker dus hebben goed geslapen op de wintertijd maar mijn mobiel had zich niet aangepast dus ik dacht yeeee het is al 8 uur ik ga lekker naar beneden en een kopje koffie drinken ( ben geen uitslaper ) kom ik beneden zet ik de tv aan en zie ik dat het 7 uur is ... OMG, ook al ben ik geen uitslaper, 7 uur is wel heel vroeg hahahaha..
Bij ons de beste nacht in tijden! Jongste heeft voor het eerst doorgeslapen, ging om 19:45 uur naar bed en werd om 6:40 uur nieuwe tijd wakker De oudste wordt nu net een beetje wakker en zelfs hij is er vannacht niet uit geweest Ik weet niet wat me overkomt
Hier ook elke 2-3 uur wakker, maar wel om 5:50 wintertijd er uit..pff lekker zondag gevoel hier haha.
Hier ging het goed. Onze dochter werd om kwart over 7 nieuwe tijd wakker. Ze wordt normaal ergens tussen 6 en half 8 wakker, dus ze heeft echt super goed geslapen
Hier ook nergens last van, we maken er eigelijk nooit een drama van ook. Gister waren op visite en toevallig laat thuis, Quinn lag er om 21 uur in, en hij werd om 8 uur nieuwe tijd wakker. Had het nooit verwacht, want Quinn is eigelijk nooit zo'n beste slaper. Dus heerlijk geslapen en mij hoor je niet
Wij waren het vergeten gelukkig past de telefoon enz zichzelf aan. Vond het al zo vroeg dat we eruit waren
Bah half 7 nieuwe tijd! Ik heb normaal 2 die heerlijk uit kunnen slapen...... Vorige week zelfs half 10. Normaal altijd rond half 9. Dus dit was wel vroeg
hier is de jongste volop aan het spelen geweest vannacht terwijl ze normaal altijd doorslaapt hahaha. ze waren allebei tussen half 7 en 7 uur nieuwe tijd wakker. klopt dus wel want normaal is het half 8
onze kleine man, wil de laatste paar dagen al helemaal niet doorslapen van de week was het zelfs half 4 dat hij eruit wou. gisteren is hij later naar bed gegaan maar we zaten vanochtend om half 5 nieuwe tijd alweer beneden. wordt dus weer een lange dag
hier 7 uur nieuwe tijd wakker, gisteren gewoon om 8 uur naar bed, zal dus wel meevallen hier. Hoogstwaarschijnlijk gaat hij tussen de middag wel even een uurtje plat, meneer loopt flink te gapen.
Hier was het 6 uur grrrr ik heb al geen uitslaper dus nu was het mega vroeg maarja morgen is dat natuurlijk weer gewoon normaal
Hier hebben de kids een uur langer geslapen! Heerlijk! Was zelf wel even in de war vanochtend met de tijd.
Emma was oude tijd 8 uur wakker en hebben we nog even weer op bed gelegd. Toen kwam ze half uur later (dus half 8 nieuwe tijd) Normaal slaapt ze tot rond 8 uur s morgens. Julia heeft er helemaal geen 'last' van gehad.
Hier een half uurtje eerder beneden. Normaal in het weekend 9 uur nu half 9. Isabella had toch wel honger zei ze... Verder is het nu zoals gewoon. Ik heb ze wel allebei een uur later op bed gelegd. Ook geen probleem.
nergens last van gehad, ze was normale tijd wakker en we hebben dat met een uurtje kunnen rekken, voordeel hier is dat ze lekker gaat spelen en niet huilt als ze wakker is.