Wintertijd...klok uur achteruit

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chipske, 21 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    'sochtends gaat het hier goed, kwart voor 8 is ze wakker. maar zo/ma/di was het 's avonds DRAMA, om 18.30 is ze dan al niet meer te genieten, gevolg dat ze er om 19 uur al in lag. normaal 20 uur.
    gisteravond wel weer goed, maar ze heeft gistermiddag dan ook 3 uur geslapen

2. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Hier is het tot nu toe ook 6.00 uur gebleven en dat vind ik eigenlijk prima, als je bedenkt dat dit 7.00 uur oude tijd is.
    Dat haalde ze s'ochtends vaak niet hoor...
    Maar goed, wie weet schuift ze toch nog wel wat op richting de 7 ;)
    Ik heb me er helemaal bij neergelegd en me gewoon voorgenomen in het vervolg eens vaker een avondje vroeg (22.00 uur) het bed in te duiken, om fit te blijven :)

Maar wat een verschillen he, tussen kindjes onderling vwb slaapgedrag? Is maar goed ook natuurlijk, anders zou het ook zo saai worden :D, maar er zijn dagen dat ik toch stiekem best even wil ruilen met mama's wiens kindje s'ochtends heerlijk lang uitslaapt en s'middags ook een heerlijk lang tukje doet ;)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het slaapgedrag van de ouders hier nog invloed op heeft (genetisch dan).
    Als ik naar mijn partner en mezelf kijk ben ik een echt avondmens en is hij meer een ochtendmens. Hij slaapt altijd prinsheerlijk en is gelijk vertrokken, ik ben al vanaf mijn babytijd een 'slechte' slaper.

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij zijn allebei avondmensen, toch ligt mn partner er standaard om half 11 in omdat de wekker weer vroeg gaat. en ik,het ligt eraan hoe ik ben, als ik gewerkt heb, lig ik er vroeg in. maar de avonden zijn al zo kort, dat ik geen zin heb om er al om half 9 in te duiken.

's ochtends zijn we allebei niet op ons best, ff wakker worden, allebei...

Deel Deze Pagina