Hier de jongste (oudste trouwens ook) om 6.15 wakker voor zijn fles ipv 7.15. Maar hem kennende zal hij vanmiddag langer slapen en dan heeft hij zijn flessen weer op zijn normale tijden.
Wat levem jullie op de klok zeg,zie wel hoe het hier gaat Als ze moe zijn gaan ze naar bed,en als ze uitgeslapem zijn eruit. Tenzij ik moet werken dan worden ze gewekt.
Hier slaapt ze nog steeds, nieuwe tijd al kwart voor 9 Ze zal wel denken, ik wil ook een uur langer slapen Zal haar zo is wakker maken..
Heb me er ook niet druk om gemaakt en was dus ook niet nodig. Eva krijgt om half elf de laatste fles en is er vaak rond zes uur weer. Gisteren ook half elf oude tijd gehad en ze was er om half zes. Half uurtje langer dus.
Nou, hier geen problemen: ze kreeg om 23 uur oude tijd de laatste fles en werd om 7.30 uur nieuwe tijd weer wakker. Niets anders dan anders dus.
Normaal is m'n binkie tussen 8.00 en 9.00 wakker met af en toe een uitschieter naar 9.30 en nu was hij ook 9.00 wakker ( 10.00 oude tijd dus ).
Hier ook prima nacht. Gisteravond half 9 de laatste fles, vanochtend om half 9 de eerste weer. Geen probleem mee gehad dus
Hier op normale tijd naar bed (19.00) werd om half 6 wakker (wat normaal dus half 7 is) en half 6 is hier geen op sta tijd dus even terug in slaap gewiegd en 7 uur (nieuwe tijd) weer wakker. Verder de hele dag normaal ritme meteen in de nieuwe tijd.
Hier was de kleine uit logeren... hoor straks wel hoe het ging. Zal wel haar normale tijd wakker zijn geworden. Vanavond meteen rekken naar haar normale bedtijd van 19 uur zal wel niet gaan, ze heeft er normaal al moeite mee om het te halen, laat staan vandaag ook nog een uur langer. Plus ze zal overdag wel niet zo best slapen bij oma.... We zien het wel. Anders vandaag vroeg naar bed en vanaf morgen steeds een kwartiertje op proberen te schuiven.
Hier gaat het echt K**. Met de zomertijd geen problemen gehad. Ik maak me er van tevoren ook niet zo druk over. Dus gewoon gekeken hoe het zou gaan lopen. Maar vanochtend begonnen ze al om 06.15 uur. normaal dus een uur later. Ik heb alles wat kunnen rekken nu, maar ze zijn strontvervelend. Ben er helemaal sjaggie van.
Ik snap die hele klok gedoe nooit. Als ze normaal om 7u wakker zijn (vandaag dan 6u) is het morgen waarschijnlijk toch alweer goed ? Dan is alles toch weer normaal.
Ik zat vorig jaar in de stress voor de oudste maar dit jaar helemaal niet aan het verzetten van de klok gedacht. Vorig jaar haar de avonden er voor elke dag een kwartiertje later naar bed gebracht. En dit jaar was ze doodmoe gisteren en lag er gewoon om 19u in en vanmorgen was het 6.30 Dus het viel mee. En de jongste kreeg de laatste fles een uur later en kwam ook rond 6.30 vanmorgen.
Hier werd ze vandaag om 6:30 wakker..ik gaf der speen en toem sliep ze verder tot 8:15 Merk wel qua etens tijden dat ze eerder honger heeft, en eerder moe is.
Hier was Vigo ook rond 7 uur wakker wat vandaag dus 6 uur betekende. Maar ik heb manlief eruit gestuurd
Wij zaten om half 6 (nieuwe tijd) deze ochtend allemaal beneden en wij hebben genoten van een extra lange familie zondag
Geen probleem gehad in overgang van gister naar vandaag, zoals ik in mijn eerdere reactie al vermelde. Maar hij is vandaag wel heel onrustig geweest en heeft bijna niet geslapen. Vanochtend 3 kwartier, vanmiddag een half uurtje en vanavond ook een half uurtje. Terwijl hij daarvoor `s ochtends altijd 3 kwartier deed, `s middags 1,5 uur en `s avonds ook weer 3 kwartier. Toen hij vanavond om 20.15uur de fles heeft gehad was hij dus ook kapot. Om 21.00uur op bed gelegd en ik denk dat hij 2 minuten later al vertrokken was.
Ik dacht gister, dat valt best mee. 7u nieuwe tijd wakker, doet hij goed. Gister ook wel een goede dag gehad, beetje drammerig in de avond, maar krijgt ook kiezen en zit in een sprong Maar vandaag ... werd om 5uur wakker en echt niet meer slapen We zien wel hoe het loopt vandaag. In ieder geval wel gewoon nieuwe tijd naar bed vanavond.
Gisteren ook normale tijd wakker maar duidelijk uit zijn ritme ook met de flessen. Vanmorgen om 6 uur helder wakker ipv 7 uur