A.s. zaterdag gaat de klok weer een uurtje achteruit. Hoe lossen jullie dit op met de voedingstijden? Mijn zoontje van 10 weken krijgt rond half 11 de laatste fles en komt dan weer rond 7 uur. Maar het maakt bij hem niet zoveel uit of ik hem nu een uur later geef, want dan komt hij alsnog om 7 uur. Ben bang dat ik nu a.s. zondag gezellig om 6 uur s'morgens beneden zit om hem een fles te geven...... Iemand tips?
gewoon proberen die eerste fles uit te stellen..het is een uurtje tijdsverschil, ze zeggend at je 1 of 2 dagen nodig heb om te wennen. Dus 2 dagen de eerste fles uitstellen je zit weer in zijn ritme? Hihihi bovenstaande hoop ik dan he..hiihi kus miek
hier zal dat denk ik ook een probleem worden...ik laat haar gewoon komen wanneer ze wil...ze zeggen na 2 dagen is het weer opgelost, dus we zullen zien
Ik kreeg van het CB de tip om de laatste fles een half uurtje later te doen en dan hopen dat de eerste fles ook een half uurtje later kan. Zo niet, dan lukt het je misschien om gedurende de zondag wat meer te rekken om op je oude tijden uit te komen. Ik weet dat ik Siem overdag best wel eens een half uurtje later kan voeden. Succes!
met mijn eerste nooit problemen mee gehad liep vanzelf weer goed denk dat ik bij mijn jongste indd de fles om 20.00 geef ipv 19.00 en dan komt het vast wel weer goed
Ik zit hier al een maand tegen aan te hikken En dan niet zozeer wat betreft het eetschema maar meer het slaapschema. Fynn wordt nu rond 6.00 wakker. Straks is dat dus 5.00 En je zou zeggen dat hij ook een uur later naar bed gaat. Maar uit ervaring is helaas gebleken dat dat niks uitmaakt voor m'n mannetje. Hoe laat ie ook naar bed gaat, 's ochtends wordt ie om dezelfde tijd wakker. HELP!
Pffff...nog helemaal niet aan gedacht, maar ik ben al blij dat ze nu om half 6 wakker wordt i.p.v. 3 a 4 uur 's nachts, dus dat wordt dan vast half 5. Fijn!
Hihi, dat gaat nog gezellig worden met die kleintjes van ons! Ik zal aan jullie allemaal denken als ik zo vroeg gewekt word. Ik ga mee duimen en hopen dat het maar 2 dagen duurd voordat ze aan hun nieuwe ritmes zijn gewend.
we moeten haar altijd wakker maken voor de fles van 2230 dus die stellen we dan maar beetje uit. En vaak moeten we haar ook wakker maken voor de fles van 700u dus daar wachten we dan maar gewoon af. twinny
hier hetzelfde als twinny....hopen dat het werkt....ach en anders maar 2 dagen afzien (ps twinny mijn dochtertje is even zwaar/groot als jou dochter...alleen 7 weken jonger)
Nog geen sec. bij stil gestaan dat de klok weer achteruit gaat. Hopelijk dat Jasmijn ook snel weer haar ritme te pakken kan krijgen, maar ik denk van wel. Ik duim voor iedereen! Succes het komend weekend!
Ik maak me hier echt helemaal nog niet druk om. Het komt zoals het komt. Kan je toch niet superveel aan veranderen denk ik