Iris is nog steeds niet gek op brood of pap. 's Ochtends krijgt ze pap en tussen de middag brood maar ze eet hier zo weinig van dat ik nog steeds 4 flessen geef. Lijkt me wel een beetje veel voor haar leeftijd maar zolang ze haar brood niet goed eet zie ik even niet in hoe ik het anders kan doen. Fruithap en groentenhap gaan wel goed. Als ze op mama lijkt (en dat doet ze ) dan gaat brood sowieso nooit echt favoriet worden! Hebben jullie ideetjes wat ik op brood zou kunnen doen? Zijn er nog meer kindjes van 8 mnd die nog zo slecht brood eten en op 4 flessen zitten? Liefs Eva
O ja, moet er wel bij zeggen dat de flessen niet helemaal op gaan hoor (anders lijkt het net of ik mijn kind zo volprop )
Gewoon wat meer groente en fruit geven. Of rijst. Dat zijn ook granen. En wat vind ze van knäckebroöd of cracottes?
hoi hoi , Hier ook hoor , mijn dochtertje is geen fan van stukjes.... Brood gaat inmiddels wel goed maar na een halve plak moet ze niet meer en krijg je dr echt niet meer in. Fruit met stukjes wil ze sinds van de week pas eten , groente vind ze wel lekker, net als fruit maar dan gepureerd en zonder stukken want die weigert ze. Ook de papfles vind ze maar zozo en eet ze niet super ,ze krijgt naast het eten nog 3 flessen van me , en ook die gaan niet allemaal leeg hoor. Het is niet de smaak maar vooral de stukjes hier. Mijn meisje is nu ruim 10 maand , ik merk wel dat het iedere keer iets beter word maar t gaat langzaam maar ach het komt wel... Ze doet het verder prima dus ik maak me dr niet zo druk meer om.. IK doe het vooral op mijn gevoel... omdat ze de ene dagecht stukken beter eet als de andere en dat werkt hier wel goed Succes en het komt vast goed hoor,sommige hebben dr meer tijd voor nodig groetjes Nian