Hoi allemaal! Vannacht wordt het weer wintertijd, klok een uurtje terug en dus een uurtje extra slaap.. maar ja, hoe doen we dat met onze temperatuur? Normaal zou ik denken, ach ja, 1 a 2 daagjes aanpassen en dan zal het wel weer prima zijn, maar ik zit net rond mijn eisprong (hij blijkt een stukje later te komen dan ik dacht, maar ik denk echt dat ie vandaag is gesprongen) en heb een super mooie stabiele temp de afgelopen dagen, dus verwacht een mooie stijging morgen of de dag er na. Maar moet ik dan tempen op de gebruikelijke tijd (en dus eigenlijk een uur later) of juist een uur eerder (wordt wel erg vroeg). En als je het dus op de gebruikelijke tijd doet, moet je dan nog corrigeren? Zal ik de stijging wel mooi kunnen zien? Bedankt!
Helaas een uurtje eerder... bij de normale tijd zal je een uur langer slapen dan normaal. Of je gaat een uur later naar bed vandaag en dan morgen op de normale tijd tempen Dusis het normaal om 23 uur naar bed en om 6 uur tempen.... ga je vanavond om 00.00 naar bed en temp je om 7 uur. (Dus 6 uur van de zomertijd). Morgenavond ga je dan weer om 23 uur slapen en om 6 uur maandag tempen en dan loop je weer goed
Aahja, t gaat dus echt om het aantal uur slaap. Wel logisch eigenlijk. Gaan we doen, gewoon even lekker gezellig maken vanavond een wat langer opblijven