Morgen heb ik een afspraak bij de tandarts, een lange afspraak, heb een gaatje Alleen weet me geen raad waar ik met Eliza heen moet. Die vind het eventjes wel leuk maar daarna zet ze het echt op een gillen. Mijn moeder woont 20km verderop dus dat is geen optie om haar daar even te brengen en voor de rest heb ik hier ook niemand waar ik haar even naartoe kan brengen. Voor een keertje mee vind ik niet zo erg, maar ik moet binnenkort nog eens voor een vervolgafspraak (nog een gaatje ) Krijg ik precies hetzelfde weer. Ook met het bezoek aan de vk, ze moet wel mee, maar ze zit overal aan. En als het niet gaat zoals ze wil, dan is het gillen geblazen. Ik vraag me af hoe jullie dat doen.
zulke dingen heb ik nou ook altijd moeite mee. zo af en toe moet ik echt meerdere afspraken in 1 middag plannen en dan moet mijn mannetje maar een middag vrij nemen. weet het anders ook niet. zie dat het in het noorden van het land woont, toevallig niet bij mij in de buurt? pas zo ff voor je op hoor, no problem. hihi groetjes Nienke
Dat heb ik precies hetzelfde. Toch neem ik haar overal heen mee. De laatste keer moest k ook vullen bij de tandarts en heeft ze in de buggy zitten wachten. Koekje erbij en ze was stil hihi
Lastig inderdaad! De tante van mijn man woont schuin tegenover ons, dus als ik even een half uurtje weg moet, dan breng ik Bram daar, of bij de buurvrouw, want dat is ook echt een schat! Kan je niet een beetje socializen met de buren ofzo? En anders toch maar meenemen, er zit niks anders op.
Zoveel mogelijk plannen in de avonduren of aan het eind van de middag of heel vroeg in de ochtend en dan zorgt mijn man dat hij wat eerder of later naar zijn werk gaat.
Nou het viel met vanochtend voor 100% mee. Ze was heel rustig en lief.. Zo had ik dr nog nooit meegemaakt! Ik had vanalles meegenomen, koekjes, drinken en speelgoed. Heb helemaal niks gebruikt. Ze zat er heel lief een beetje te kletsen. Het zal wel niet altijd zo gaan, vind het toch wel wat een probleem. Maar goed er zijn veel meer die dit hebben en die moeten ook. Dit hebben we eerst maar weer gehad, op naar de volgende afspraak!
Ik neem Sam altijd overal mee naar toe. Dus ook de tandarts al van het begin. Bij de pedicure duurd te toch ook ongeveer een uur maar ze doet het altijd super goed. Idd een koekje wat drinken en speelgoed. Ligt er mischien ook aan wat ze gewend zijn. Maar fijn dat het zo goed is gegaan. Zo zie je maar kun je dat ook eens vaker doen..
Breng haar maar hier. Volgens mij wonen wij bij elkaar in de buurt. Ik neem mijn kereltje altijd mee, maja die heeft ook nog een andere leeftijd.
Nou, is prima, de volgende keer (heb nog een gaatje) dan breng ik haar bij jou Straks heb ik er 2 dan wordt het helemaal een feest!