We zijn momenteel de box in elkaar aan het zetten. Hij staat maar nu missen we de schroeven waar de bovenste plaat op komt te liggen. Die hoge waar kindje op ligt. Weet iemand wat voor een schroeven dat zijn? of waren het schroeven met ogen eraan waar de plank op ligt? Kan zo snel de gebruiksaanwijzing niet vinden en weet het niet meer van 2 jaar teug Het gaat om de bopita box Simon zonder lade.
Wij hebben een TWF box en onze plaat ligt inderdaad op die schroeven met ogen eraan... Daarin dan weer zo'n vlinder-achtige schroef waarmee je hem vastzet zeg maar..
gewoon even Bopita mailen dat je de bodem verhogers kwijt bent van de box Simon, vaak sturen ze je dan een setje op.
@Jewe, Ja had ik gisteren ook al gedaan maar nog geen reactie. Heb het een beetje op mijn heupen dus wil het het liefst zo snel mogelijk klaar hebben. Ik hoop dat ze deze week nog een reactie geven, ander ga ik maar even naar de praxis ofzo om iets in elkaar te knutselen. Baal wel @Lin84, Er staat me iets van bij dat dat bij onze box ook zo werkt. Maar waar heb ik die dingen toch neergelegd? Fijn die vergeetachtigheid. Andere schroeven zaten wel keurig in een zakje met briefje erbij *zucht* haha
Maar daar gaat een schroef nog doorheen toch? Vanaf de bovenkant van de plaat door de ogen onder de plaat? Zoiets moet ook vast verkrijgbaar zijn bij de praxis, hoop ik
uhhh ik ben momenteel even niet zo flexwiebel dat ik voor je kan kijken/ding uit elkaar kan halen maar ik kan t vanavond even aan mn mannetje vragen? fotootje maken en posten?
Er gaat inderdaad zo'n schroef met oog in de poot van de box. Een gewone schroef in de plaat, die gaat dan door het oog. En dan van onder zo'n vlinder-ding om het vast te maken... Is vast en zeker te krijgen bij een bouwmarkt!
Heb reactie van Bopita en kan het wel los bestellen maar moet naar een dealer of waar ik de box gekocht heb. Ga wel naar de bouwmarkt.