Hey meiden, Ik heb een vraag voor jullie omdat ik het idee heb momenteel een beeetje tussen het wal en het schip te vallen wie ik erover kan bellen. Daarnaast wil ik ook niet bellen als het eigenlijk nergens op slaat en het een heel herkenbaar iets is. Daarom eerst de volgende vraag aan jullie: In mei heb ik een missed abortion gehad. Deze is opgewekt d.m.v. medicatie. Het heeft 3 weken geduurd voordat de bloedingen stopte en ze op de echo zagen dat mijn baarmoeder weer netjes was. In juni (24 t/m 27) heb ik mijn 1ste menstruatie gehad na de MA. Omdat ze niet duidelijk konden zeggen hoe mijn cyclus na de miskraam zou zijn heb ik het wat bijgehouden. Het was 28 dagen na de laatste bloeding van de MA en duurde 4 dagen (zo is het ook met mijn normale cyclus) Nu ben ik donderdag j.l. (de 10de) ziek geworden, met koorts en kreeg ik deze dagen ook bruinverlies. Het bruinverlies is gister over gegaan en hoewel ik nog snotter, hoest en wat verhoging heb ben ik aan de beterende hand. Ik weet nu niet of ik hierover moet bellen met iemand Dit vooral omdat ze toen erg duidelijk waren dat ik moest bellen met koorts maar ik weet niet of dat voor nu ook nog telt (vooral omdat er een nette menstruatie tussen heeft gezeten). En zo ja, met wie moet ik dan bellen? de dokter weet eigenlijk niks over de hele situatie, kan ik de verloskundige bellen want ik ben niet zwanger of moet ik dan de gynaecoloog bellen want ze hebben wel gezegd dat ik altijd mocht bellen als ik vragen had. Wat denken/vinden jullie? Herkent iemand deze bloeding? Valt het gewoon toevallig tegelijk met ziek zijn? Is het gewoon een nieuwe menstruatie? Is het iets anders in mijn cyclus? Pfff... word gek van mezelf!! Liefs Lisa
Volgens mij hoef je nu niet meer te bellen met koorts na de ma. Je hebt weer een normale cyclus gehad dus je lijf heeft het weer snel opgepakt. Ik denk dat je gewoon een griepje te pakken hebt en mogelijk een innestelingsbloeding. Je zou bij een cyclus van 28 dagen op de 16e dag de bloeding gehad hebben. Dit zou mogelijk betekenen dat je dus een eisprong hebt gehad een dag of twee/drie eerder als je LF +/- 14 dagen is. Als ik het zo goed uitreken uit mijn hoofd hoor. Maar bij twijfel kun/mag je altijd bellen naar de gyn is mijn ervaring. Dus als je het echt niet vertrouwd, gewoon bellen! Daar zijn ze tenslotte ook voor. Om angsten weg te nemen en je gerust te stellen.
Helemaal mee eens. Aangezien er een normale menstruatie tussen heeft gezeten, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er toch nog embryonaal weefsel achter is gebleven (wat na een tijdje voor koorts kan zorgen), dus ik denk dat je gewoon toevallig ziek bent. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker, dus je zou gerust kunnen bellen naar de gyn of vk om het te checken. Beiden zijn er niet alleen voor als je zwanger bent, maar ook voor de nacontrole.
Dank je wel voor jullie antwoorden! stelt me in ieder geval gerust dat het niet meer kan komen door de miskraam. ik wacht het daarom nog even af of ik blijf snotteren e.d. dan bel ik gewoon als nog liefs Lisa