hoi hoi ! ik heb me opgegeven voor wipe out en nu werd ik net gebeld dat ik mag komen voor een screening ! ik moet dan samen met 10 anderen ieder 1 minuut op camera vertelllen waarom dat IK mee mag/moet doen . daar word je dan uitgekozen ... heeft iemand leuke ideen ?? ohh vind het zoo gaaf !!!! ( maar ja dan moet ik natuurlijk niet zwanger zijn want dan doe ik t nie ) xxx lydia
WOW dat is cool 8) De mensen die meedoen doen altijd overdreven voor de camera, dus misschien overdreven doen? Er schiet mij zo niet iets te binnen, maar hoop dat je wordt uitgekozen! Moet je wel zeggen wie je bent hoor
Wipe out lijkt me anders echt iets voor jou ML Je moet zo snel mogelijk een parcours afleggen op een ludieke wijze, moet je even zien want het is moeilijk uit te leggen met grote ballen en zo. Er zijn een paar rondes waarbij telkens mensen afvallen. Degene die de eindparcours het snelst aflegt heeft een geldprijs gewonnen.
Ow haha nee niets voor mij Misschien 1000 jr geleden Euw idee... denk denk... *denkt nog steeds* Verkleed gaan als een grote kotsbal ofzow? (haha dat ken ik alleen van het programma, dat draaien... wat een nachtmerrie Ben wagenziek dus voor mij echt niet goed haha... Hoop dat je erin komt, ik blijf het volgen...
haha thanxx !! ja dat ronddraaien is niks voor mij nee !! maar goedddd wilde t altijd al n keer proberen !!! ja misschien iig verkleed maar je moet ook n minuut praten haha ! hallo ik ben lydia 23 jaar ennnnn....... haha 10 sec ! en je kunt 10.000 euroooo winnne !!
10.000? Op de website stond dat je 5000 kon winnen? Ik wilde me ook opgeven, maar er stond iets over Argentinie en van mijn baas zou ik zéker niet mogen.
ja ze zeggen dat t wel in argentinie is maar kan me niet voorstellen dat dat is ... maar ja we zien wel .. ik vraag t niet aan me baas eerst maar s kijken of ik door die screening kom..
Volgens mij man was dat waar, omdat het schijnbaar goedkoper is om de kandidaten over te vliegen dan om het parcours hier te maken ofzo ? Zou wel een leuk tripje zijn
nee t wordt in argentinie gehouden ivm allerlei vergunningen die anders aangevraagd moeten worden. daarnaast heeft t ook met de veiligheid te maken die niet in NL gehouden mag worden
En alle landen gaan naar argentinie daar staat 1 parcours en iedereen gebruikt deze dus zal inderdaad goedkoper zijn om daar heen te vliegen dan al die parcoursen bouwen.