ja indd 50.000 dollar klopt ja ! maar goed ookal krijgk niks ! lijkt me gewoon gaaf om mee te doen haha als maxima ja nederlands maar toch argentinie
Of als mega oranje wuppie En dan ga je op dat vreselijke melodietje je introduceren.. Hoop dat ze dan de voorrondes ook uitzenden, net als bij idols Succes in elk geval!
Oud hollandse kleding aantrekken met natuurlijk klompen en een bos tulpen in je hand.... Of als kaasmeisje (dus ipv bloemen kaas hihihi) Of als een grote baby: grote speen, twee staartjes in je haar, zwitsal t-shirt, sproetjes op je gezicht, grote pamper aan (bejaardenhuis verkrijgbaar) onderbroek en een pop in je handen. en dan vertellen dat je mee wilt doen omdat het 'het kind in je bovenhaalt' Succes!!!!!! Keigaaf man!!!!!!
ik zou me echt volladen met drijfbandjes, helm, kniebeschermers, enkelbanden, pleisters, verband, ehbo koffer... gewoon dat het duidelijk wordt dat OM je te lachen valt
hee lachen!! maareh, daarvoor moet je wel naar argentinie he, op eigen kosten? of gaan ze de baan dit jaar ook in NL nabouwen? ik had vorig jaar mijn vriend opgegeven (die van niets wist) maar die moest voor een zakenreis naar een andere kant van de wereld dus het werd sowieso niets. anders hadden we er ws een vakantie omheen gebouwd (als ie nog kon lopen daarna )
Succes, en tot morgen ik moet er namelijk ook heen heb nog geen idee wat te gaan doen, moet er om 10.30 zijn.
Je zou jezelf kunnen onderplakken met pleisters? Succes iig! Wij kijken altijd naar WipeOut en houden het amper droog. De grootste flaters zijn het mooist
ja omdat ik niemand kon regelen op mn werk kon ik niet gaan en toen belde ik dat ik t wou verzetten omdat ik ECHT NIET kon .. zeiden ze dat t vol was :S beetje raar maar ja ...