Oke, het is dat manlief dit heel graag wilde zien....het is nu op (RTL 5) maar wat is dit hilarisch zeg! Een hele horde Belgen en Nederlanders doen echt bijna alles voor geld! De meest bizarre (lees onmogelijke) opdrachten moeten worden uitgevoerd! Het commentaar is echt grandioos! Kom niet meer bij hier zeg!
heb hier harde buiken van het lachen, echt geweldig! puur leedvermaak maar wel heeeeeeel erg leuk. en dat commentaar maakt het alleen maar nog leuker! jammer dat die baan in argentinie ligt anders heb je gelijk een leuk adres voor bedrijfsuitje! joyce
ach balen zeg, dat had ik heel graag willen zien, ga ik even kijken of je dat ook bij programma gemist kan kijken, lijkt me een geweldig programma!
Er waren ook wel hele grote aandachttrekkers bij de kandidaten. Maar wat een mooi commentaar idd! Tip: het programma is ook op de BBC, weet zo niet op welke dag/tijdstip...
Op zaterdag rond 8 uur is dit op BBC1. Mijn vriend vindt het ook helemaal te gek. Die ligt echt compleet dubbel van het lachen, ik vind het ook wel grappig, maar lach vaak ook om hem Ik vond het commentaar in de voorronde af en toe een beetje te...
Ik zag al weken de reclame voor dit programma en het leek me erg leuk....ben juist weggezapt vanwege t commentaar Vond t zo flauw allemaal.... Zo te lezen ben ik hier de enige..
haha nee hoor pris, ik heb 2 mensen gezien en toenw as me aandacht afgeleid omdat ik er ook totaal niks aanvond. En van de reclama had ik ook een hoop verwacht dacht leuk een leuk programma maar valt me ook best wel tegen
Bij de BBC doen ze dat helemaal niet zo erg. Ze geven daar wel iedereen een bijnaam, maar zo door blijven praten over overgewicht of wat dan ook is toch niet nodig. Of dat kapster altijd snel klaar willen gaan liggen, kom op zeg...