Daten in het donker

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Vlinderkind, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Wie kijkt hier naar?

Ik heb de 1e uitzending gezien en vond het wel een geinig concept! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb gisteren de 2e uitzending gezien en net op internet zitten kijken, naar hoe het afgelopen is met de koppeltjes. Gisteravond was een geslaagde avond zeg! Erg leuk! Nuri van de eerste uitzending herkende ik al van het programma met Froukje de Both indertijd, waarin zij op zoek was naar een man. En dat Nikki dus na de date tot de conclusie kwam, dat hij het dus vooral voor 'fame' gedaan leek te hebben, daar sta ik dan ook niet zo van te kijken.

Maar oke, de matches gisteren vond ik wel erg leuk!

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb het gisteren ook voor het eerst gezien en vond het wel leuk! Ga ook nog even de 1e aflevering terug kijken op de laptop.

4. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Heb het gister ook voor het eerst gezien en vond het ook wel grappig om te zien

5. Vlinderkind

Ja, ik herkende die Nuri ook al van dat programma van Froukje de Both!

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heb net de 1e aflevering zitten kijken en vind die Nuri maar een gladjakker. En dan die opmerking over Miranda dat ze 'mollig' is en later als ze kinderen zou krijgen uitzakt. :confused: :evil: Wil hem weleens zien over 20 jaar. Misschien is ie dan wel rimpelig en kaal. Bah! Ik hou niet van dat soort types.

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat een verrassende uitzending deze week! Wel leuk dat het iedere week zo verschillend uitpakt zeg :) . Ik heb ook gelijk het filmpje op internet gekeken, over hoe het 2 weken later is gegaan. Ook dat vond ik verrassend :) haha. Leuk dus, zelfs m'n man vind het leuk genoeg om mee te kijken :)

8. Vlinderkind

Mijn man houdt helaas niet van dit soort programma's. Helaas want ik smul ervan! :) . Ik heb die van afgelopen maandag nog niet gezien, maar ik ga het snel bekijken!

9. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    gatver wat een kwal van een gozer gister in daten in het donker zeg :x

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

brrr, ik vond het maar een griezel zeg, die kwam echt maar voor 1 ding in het huis...jakkes!

Ik had alleen niet verwacht dat er deze week gewoon geen stelletjes zouden zijn zeg! Dat ene koppel leek zo perfect voor elkaar en dan knapt hij blijkbaar toch af op uiterlijk? (en misschien het feit dat ze een kindje had, want hoewel hij daar in het begin toch overheen kon stappen -ze was zo leuk- telt dat natuurlijk wel weer mee, op het moment dat er nog iets negatiefs is. Erg jammer!

En sneu voor Anneke, maar wel eerlijk van die jongen achteraf, liever nu uit elkaar, dan eerst ja zeggen (voor de 2e keer) en dan weer hoop geven en dat het weer niets wordt. Maar toch jammer!

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jaa , ieuwww die viezerd met die lange haren wat een misselijk kereltje :sick:
    Ik begreep ook niet zo goed waarom die jongen zo deed over dat meisje , ze zag er toch heel goed uit , hij zei zelfs dat hij schrok van haar :rolleyes: Ik dacht echt bij mezelf van wat wil je dan ? Wat kunnen sommige kerels toch ook uiterlijk gericht zijn terwijl ze er zelf echt niet uitzien als een george clooney !

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ja gatver die Mike (met die lange haren). Wat een nerd was dat!!! Wow, ik vond het echt een soort psycho. Volgens mij was hij echt niet normaal in zijn bovenkamer.

En die blonde vent vond ik gewoon een lomperik! Die haar om haar uiterlijk liet zitten. Gaf al aan wat een simpele ziel dat was. Was echt een leuke griet om te zien! (ok vond het haar beetje mannelijk)

13. Vlinderkind

Ja, die met die lange haren, mijn god, wat een über-eikel! En volgens mij denkt hij dat hij heel veel inzicht heeft in vrouwen. Maar welke sukkel vraagt nou aan een vrouw, die hij letterlijk nog geen 10 minuten kent, of ze "een beetje geil is"? Spoort niet!!

Share This Page