Wipeout

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Elmo, Feb 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vond het erg grappig! Ik ga volgende week zeker weer kijken :D

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    hihi was leuk! :)

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik vond het ook helemaal geweldig. Vooral het commentaar!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb me kapot gelachen juist vooral het commentaar je vraagt er gewoon om hoor als je met zo iets mee doet.
    Op zich het spel zelf vond ik niet zo grappig integenstelling tot vriendlief.

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vond er best grappig dingen bij zitten. Het commentaar af en toe (te flauw ;) , maar daarom wel leuk) , de spelletjes wel erg gaaf.. Maar om de één of andere reden boeide het me toch niet echt zo....

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Vond het ook wat flauw, maar ik heb wel gelachen, blijf er niet voor thuis, maar als er weinig op t.v. is, vind ik het nog wel prima om te kijken.

7. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Het is wel geinig, maar ik vond het niet hilarisch....
    Ik zou er ook niet voor thuisblijven of zo! ;)

8. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

Nov 16, 2007
    401
    0
    0
    Heb het vanavond weer gezien, geweldig, heb helemaal dubbel gelegen. Wel een moeilijker parcours dan vorige keer, maar wel heel spannend. En hillarisch dat parcours in het begin. Ik heb echt genoten en ga zeker weer volgende week kijken :D

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Het is super flauw maar zeker vermakelijk!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik vind dit zo'n supergrappig programma! Wij hebben vorige week ook blauw gelegen!

Op die rode ballen, tjeeej, ze maken soms echt harde klappen (en wij lachen dan nog harder)

Vandaag ook met die loopzakken springen. En dat commentaar. Ik hou daar wel van, lekker flauw.

Ik zou er zelf ook niet voor thuisblijven, maar dat heb ik eigenlijk met geen een programma.

11. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

Feb 22, 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    DAt progamma is eigelijk best leuk vorige week lag ik zo in een deuk hahaha

12. sim

sim Niet meer actief

ik had het zo graag willen zien dit keer, en ook peter power wat erna komt, daar heb ik ook zo om in een deuk gelegen vorige week. maar we hebben zo slecht onvrangst de laatste week, alleen maar blokjes. (5, 6, 7 en 8) gelukkig komt er morgen al een monteur van ziggo! hopelijk kan ik het volgende week wel zien!

13. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik heb het gezien maar het kon mij niet echt boeien, ben na een kwartier afgehaakt.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hebben het wel gezien en lagen ook in een deuk. Vooral de eerste ronde vinden wij altijd lachen.

Die mensen die op die gladde trap naar boven moesten.... Je zag dan opeens een hoofd verschijnen en vervolgens.....verdween het weer omdat degene naar beneden gleed, wahahaha :) .

Of sommige mensen waren nog niet eens op de baan of ze lagen al languit.

En die grote rode stuiterballen... Ik had er weinig vertrouwen in dat iemand ooit de overkant zou halen, maar het is gisteren toch iemand nog gelukt.

Ik zou er ook niet voor thuisblijven hoor, maar leuk is het wel. Vooral met die TV-programma's van tegenwoordig. Er is al bijna nooit iets leuks op TV. Voor de rest zijn het altijd herhalingen. Dus dan is dit wel grappig om naar te kijken.

15. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Wat een programma, hilarisch! :D Heerlijk onnozel haha!
    Heb daarna dat programma gekeken met die hypnotiseur, die jongen in de boxring, ik heb bijna in mijn broek gepiest van het lachen :)

16. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Ik heb gisteren ook weer zo moeten lachen. Ik vind die eerste ronde echt hilarisch. Die vrouw die aanvankelijk in een konijnepak de baan op wilde , wat een volhouder! Ik lag helemaal in de kreukels toen ze helemaal op het einde die trap op moest naar de finisch en ze met haar neus klem lag tegen die trap :)

17. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik vind de eerste ronde echt hilarisch maar daarna verliest het mijn interesse, ik heb gister ook heel erg gelachen om die eerste ronde :)

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

De eerste aflevering moest ik even aan wennen, vond het te veel komisch, niet echt realiteit. Maar nu ik het vaker gezien heb blijf ik echt in een deuk liggen. Ben helemaal fan van de rode ballen, lekker er tegen aan knallen en vallen maar :)

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind het echt geweldig, vooral dat commentaar, die ene vrouw die zo rechtdoor het water in rende hahahahahaha

20. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    Op de Turkse zender was het er gisteren ook op, die zijn nog grappiger dan de Nederlanders! Maar nu is mijn vriend ervan overtuigd dat hij mee wil gaan doen pfffffffff want hij haalt dat wel die hele baan

Share This Page