Ik heb me kapot gelachen juist vooral het commentaar je vraagt er gewoon om hoor als je met zo iets mee doet. Op zich het spel zelf vond ik niet zo grappig integenstelling tot vriendlief.
Ik vond er best grappig dingen bij zitten. Het commentaar af en toe (te flauw , maar daarom wel leuk) , de spelletjes wel erg gaaf.. Maar om de één of andere reden boeide het me toch niet echt zo....
Vond het ook wat flauw, maar ik heb wel gelachen, blijf er niet voor thuis, maar als er weinig op t.v. is, vind ik het nog wel prima om te kijken.
Heb het vanavond weer gezien, geweldig, heb helemaal dubbel gelegen. Wel een moeilijker parcours dan vorige keer, maar wel heel spannend. En hillarisch dat parcours in het begin. Ik heb echt genoten en ga zeker weer volgende week kijken
Ik vind dit zo'n supergrappig programma! Wij hebben vorige week ook blauw gelegen! Op die rode ballen, tjeeej, ze maken soms echt harde klappen (en wij lachen dan nog harder) Vandaag ook met die loopzakken springen. En dat commentaar. Ik hou daar wel van, lekker flauw. Ik zou er zelf ook niet voor thuisblijven, maar dat heb ik eigenlijk met geen een programma.
ik had het zo graag willen zien dit keer, en ook peter power wat erna komt, daar heb ik ook zo om in een deuk gelegen vorige week. maar we hebben zo slecht onvrangst de laatste week, alleen maar blokjes. (5, 6, 7 en 8) gelukkig komt er morgen al een monteur van ziggo! hopelijk kan ik het volgende week wel zien!
Wij hebben het wel gezien en lagen ook in een deuk. Vooral de eerste ronde vinden wij altijd lachen. Die mensen die op die gladde trap naar boven moesten.... Je zag dan opeens een hoofd verschijnen en vervolgens.....verdween het weer omdat degene naar beneden gleed, wahahaha . Of sommige mensen waren nog niet eens op de baan of ze lagen al languit. En die grote rode stuiterballen... Ik had er weinig vertrouwen in dat iemand ooit de overkant zou halen, maar het is gisteren toch iemand nog gelukt. Ik zou er ook niet voor thuisblijven hoor, maar leuk is het wel. Vooral met die TV-programma's van tegenwoordig. Er is al bijna nooit iets leuks op TV. Voor de rest zijn het altijd herhalingen. Dus dan is dit wel grappig om naar te kijken.
Wat een programma, hilarisch! Heerlijk onnozel haha! Heb daarna dat programma gekeken met die hypnotiseur, die jongen in de boxring, ik heb bijna in mijn broek gepiest van het lachen
Ik heb gisteren ook weer zo moeten lachen. Ik vind die eerste ronde echt hilarisch. Die vrouw die aanvankelijk in een konijnepak de baan op wilde , wat een volhouder! Ik lag helemaal in de kreukels toen ze helemaal op het einde die trap op moest naar de finisch en ze met haar neus klem lag tegen die trap
ik vind de eerste ronde echt hilarisch maar daarna verliest het mijn interesse, ik heb gister ook heel erg gelachen om die eerste ronde
De eerste aflevering moest ik even aan wennen, vond het te veel komisch, niet echt realiteit. Maar nu ik het vaker gezien heb blijf ik echt in een deuk liggen. Ben helemaal fan van de rode ballen, lekker er tegen aan knallen en vallen maar
ik vind het echt geweldig, vooral dat commentaar, die ene vrouw die zo rechtdoor het water in rende hahahahahaha
Op de Turkse zender was het er gisteren ook op, die zijn nog grappiger dan de Nederlanders! Maar nu is mijn vriend ervan overtuigd dat hij mee wil gaan doen pfffffffff want hij haalt dat wel die hele baan