Zal wel per filiaal van Albert Heijn verschillen wat ze over hebben wat de opruiming in gaat, maar hier kosten alle pakken van het oude model maar 4 Euro per pak, de kleinste maatjes (1&2) maar 2 Euro. Was helaas op de fiets en kon maar 1 pak meenemen, wie weet morgen maar weer terug, er lag nog behoorlijk veel, behalve maat 4+, die zag ik niet. Ook de luierbroekjes waren 4 Euro. Weet dus niet hoe het bij andere filialen is, maar goed, als je bij AH bent, is het wel even het kijken waard of ze dat daar ook hebben, scheelt toch weer lekker.
haha ik was ook iedereen in mn omgeving al aan het mailen! Hier hadden ze Pampers en eigen merk afgeprijsd (hier=tilburg)
Ja, bij dit filiaal hebben ze met grote regelmaat Pampers voor 5 Euro per pak, echt goedkoop. Maar dat zijn gewoon acties van de winkel zelf, dan hangt er een zelf uitgeprint prijslijstje boven, het is geen bonusaanbieding ofzo. Scheelt toch weer lekker!
nee idd was geen bonus. Hier is dat ook vaak ja dat ze er zelf een prijs van maken. Ook vaak met huggies. Hadden ze alleen wel iets eerder mogen doen toen we nog luiers nodig hadden
Ik werk bij AH en het is niet bekend dat die afgeprijsd zijn. De winkels waar ze ze afprijzen zijn meestal franchise winkels die willen van hun voorraad af.
hier bij de xl ah is het ook hoor. in vlissingen. ik heb meteen ff luiers voor de aankomende uk meegenomen. hadden hier alleen maat 2 en 3 nog. de rest was al nieuw,miste alleen maat 6,weet iemand,of die eruit gaan???
Van maat 6 is er ook een nieuwe versie nu. Vallen wel een stuk groter dan de oude maat 6, weet niet of dat voor de overige maten ook geldt.
Hoi, Heb ook al wat ingeslagen scheelt toch een hoop heb de new born luiers gekocht en inderdaad koste maar 2,50 of zo per pak.
Ik vind de oude AH-luiers ook slecht. Iemand (al) ervaringen met de nieuwe? 2 pakken voor 10 euro is nl. wel een leuke aanbieding.
Die nieuwe aanbieding van deze week is ook een superaanbieding De reuzepakken doen ook mee. Die zijn normaal 13 euro per pak en nu 2 voor 10 euro. Ik heb 132 luiers voor 10 euro __________________ @misswoody, ik ga er vanavond even 1 proberen