wel of geen pocketvering in ledikant matras?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door echie, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echie

echie Lid

9 sep 2008
    91
    0
    0
    hoi

in de ene winkel kregen we te horen dat een pocketvering matras eigenlijk zonde van het geld is aangezien dat pas bij rond de15 kilo gaat werken en de meeste baby s adan (2 jaar ) al naar een junior bed gaan.
    maar bij de andere winkel adviseerde ze juist wel een pocketveringmatras en dan die gene met elke veer los zeg maar (159 bij prenatal) deze zal beter het vocht door laten?
    Nu weet ik dus niet meer waar ik goed aan doe

Jullie advies wel of geen pocketvering?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou het niet doen.
    Ze liggen maar een paar jaar in het ledikantje en gaan dan over naar een juniorbed. Vindt het erg veel geld voor een matras. Wij hebben gewoon een matras van de ikea aangeschaft, die overigens aan alle eisen voldoet.

3. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Volgens mij heb ik wel een pocketvering matras. Het is een erg fijn matras, bij de Leen Bakker vandaan voor 40 euro.
    Ik zou geen 160 euro aan een matras uitgeven.
    Voor bij de oppas hebben we een matras van de Ikea van 15 euro en daar slaapt ze namelijk ook erg lekker op.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
  5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er één gekregen van mijn ouders, die was 50 of 60 euro.
    Dure matrassen zijn vooral goed voor de omzet van de winkelier, en aangezien alle (aanstaande) moeders het beste willen voor hun kind weten ze handig op die gevoelens in te spelen ;)

6. echie

echie Lid

9 sep 2008
    91
    0
    0
    bedankt voor de antwoorden hmm nu begin ik nog meer te twijfelen>
    de dame bij de prenatal had het erover dat de matrassen van 50-70 euro meer oppas matrassen waren
    en twijfel dus over de pocketvering anti mosquito van 159,-
    en de comtex de luxe anti mosquito van 139,-

zijn er nog meer adviezen wat betreft het matras voor het ledikant wat hebben jullie allemaal

ik geloof aan de ene kant ook wel dat ze idd op je gevoel in spelen dat je toch allemaal het beste wilt maar toch?

7. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    grote nadeel van een pocketveringmatras vind ik dat het zo veert :) onze zoon van 19mnd staat er als een gek op te springen en het maakt het net wat makkelijker om uit zijn ledikant te klimmen...
    het matras was geen bewuste keuze bij ons, we kochten het ledikant 2e hands en bij afhalen bleek er een matras echt in absolute nieuwstaat bij te zitten. dus die gebruiken we nu

Deel Deze Pagina