Ik koop nooit meer bij Gardo

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety25, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Heb net de Gardo gebeld wanneer ons kamertje binnen zou komen, deze hadden we voor de eerste week van Januari besteld.
    Eerder hadden ze ons verteld dat hij sowieso in week 48 (2011) binnen zou zijn, ik heb toen gebeld of we hem konden komen halen en toen zeiden ze dat hij er nog niet was en dat hij besteld was voor de eerste week Januari.
    Nou dat was balen maar goed dat was volgens afspraak dus ja kun je niks van zeggen.
    Vorige week gebeld wanneer hij zou komen. Hij was er nog niet maar ze verwachte hem voor 11Januari binnen te krijgen.
    Vandaag dus maar weer gebeld........ Mevrouw hij komt week 5of6 binnen.....&%*&(&%. Heb ze dus maar ff verteld dat ik daar dus niet mee akkoord ging omdat ik dan ong. 4weken voor mijn uitgerekende datum zit.
    Nou ze kon me niet helpen en het was niet anders. Ze kon hem wel afbestellen voor me en dat we dan iets uit voorraad konden komen uitzoeken. Nou ik dacht dat ik flipte (lang leven de hormonen)
    Ze ging overleggen met haar filiaalmanager en die zou me terug bellen over hoe of wat.
    Nou hij belde me dus terug en vertelde me dat ze leveringsproblemen hadden (was iets mis met de kamer ofzo hij wist het ook niet precies) maar er was hem beloofd dat de kamer voor het einde van de maand geleverd zou zijn, ze gingen er haast achter zetten.
    Heb hem duidelijk gemaakt dat ik er geen vertrouwen in heb maar dat we toch die kamer willen hebben dus eigenlijk geen keus hebben, we hebben echt alle babywinkels gezien en nergens hebben we iets naar onze zin gevonden.

Heb een redelijke korting geeïst, hij vroeg me wat ik redelijk vond want ja de kamers waren al zo scherp geprijsd.....
    Ik kon daar niet gelijk antwoord gegeven (wilde ff met mijn man overleggen) dus later terug gebeld.
    Na ff onderhandelen zijn we er uit.
    Heb ze nu het voordeel van de twijfel gegeven en hebben een korting op de totaalprijs van 20% gekregen (kwam neer op gratis aerosleep matras en de hoeslakens die daar bij hoorde)

Ben nu aardig tevreden en hoop dat ze zo snel mogelijk bellen

sorry voor me lange verhaal maar het stoom kwam uit me neus en oren

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou dat vind ik heel netjes van die winkel.

Zij kunnen er op zich ook niet bijster veel aan doen dat ze leveringsproblemen hebben. Netjes dat ze daar eerlijk over zijn.

Kan gebeuren, het is natuurlijk wel heel erg vervelend voor jullie :(
    Hopelijk is het kamertje er op tijd!

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    had al wel vaker gehoord dat service van Gardo goed is tot dat je je handtekening hebt gezet.
    Alleen hebben wij 'het kamertje' alleen bij hun hebben gevonden. Dus vandaar dan toch maar gedaan.
    Helaas dus geen goede ervaring.
    De mevrouw die ik vandaag als eerste aan de telefoon had zei ook letterlijk 'ik kan er niks aan doen en heb geen idee hoe ik dit kan oplossen voor je'
    Nou vooral dat schoot me verkeerd, vorige week was er nog niks aan de hand was hij al geleverd in het hoofdmagazijn en hoefde alleen nog verdeeld over de filialen. En nu zijn er ineens leveringsproblemen.
    Vind dat je als winkel dan wel anders kan reageren ipv ik kan er niks aan doen.....
    Ik koop iets bij de winkel en niet bij de leverancier...

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Snap dat het heel vervelend is maar dit soort dingen kunnen altijd gebeuren en ik vind dan ook dat de winkel het erg netjes voor je probeert op te lossen!

Maargoed je maakt het nu misschien wel onnodig spannend voor jezelf door toch op dit kamertje te willen wachten..

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    uiteindelijk vinden wij ook dat ze het netjes hebben opgelost.

Waar haal ik zo snel een nieuwe kamer vandaan?overal is een levertijd, die misschien nog wel langer gaat worden als eind Januari
    zoals ik al aangaf was dit de enigste kamer die naar onze zin is, aangezien wij net iets anders hebben uigezocht als het gemiddelde wat verkrijgbaar is in de winkels

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb twee keer wat bij hun besteld.

1. De kinderwagen. Er zou een flinke levertijd op zitten. Op zondagavond hebben we de knoop doorgehakt en hem via internet besteld, direct afgerekend via Ideal. Op dinsdagavond kwamen we uit het werk, stonden er een aantal mega grote dozen in de gang... Was de buurvrouw zo lief geweest ff de deur te openen voor de bezorgers. Ik schrok me werkelijk waar kapot!! We hadden hem besteld met 15.1 week en kregen met 15.6 week weer een echo, en de kans op MK was in mijn geval nog steeds aanwezig dus ik was er niet zo blij mee. Na de 15.6 week echo hebben we trouwens wel heel trots dat ding uit de dozen gehaald en in elkaar gezet en proefrondjes door huis gemaakt ;)

2. De maxi cosi. We hadden hem in de folder gezien en hebben hem direct besteld. Pas na het afrekenen (ook Ideal) kwam er een pop upje in beeld dat hij pas over 3 maanden geleverd kon worden.
    Helaas kregen we hem ook pas ook echt last minute voordat ik moest bevallen.

Ik vind het nogal bijzonder allemaal daaro, maar als je iets nodig hebt en alle sites vergelijkt, komt die winkel wel vaak als voordeligste uit de bus.

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Dat is ook apart dat je kinderwagen zo snel al binnen is terwijl ze aangeven dat de levertijd heel lang is. Kan me voorstellen dat je je kapot schrikt zeker als alles nog zo spannend is( gelukkig was alles goed)

Wij hebben het niet via internet besteld maar gewoon in de winkel.
    Daar werd ook gezegt dat hij er sowieso week 48 van 2011 zou zijn.
    In die week bleek hij dus gewoon besteld voor de 1ste week van Januari,dit vonden we dus geen probleem omdat het was afgesproken.
    Maar ja heb ook bij andere winkels dingen gekocht (zowel via internet als in de winkel zelf) en dat gaat allemaal gelukkig volgens plan

Deel Deze Pagina