Chicco Polly inderdaad: die kan lekker achterover kantelen. Onze baby, ruim 9,5 kilo, heeft een wipstoeltje van Prenatal huismerk en dat gaat nog steeds makkelijk. Maar hij is wel een rustige baby hoor - mijn oudste kon er toen allang niet meer in want dat ding ging gewoon omver.
Wij hebben ook een Doomoo. Ideaal! Ze kunnen er ook een aantal jaar gebruik van maken omdat je ze kunt "ombouwen" tot een gewone zitzak. Nu ligt mijn zoontje er heerlijk in,vormt ook goed naar het ruggetje.
Even een gedachte van mijn kant, hoop niet dat het verkeerd wordt opgevat... zet je haar niet teveel in de wipstoel? Krijgt ze wel voldoende tijd om zich te ontwikkelen? Want je kindje is nu 8 maanden toch? Bij ons kon ze tot 5 maanden in de wipstoel toen werd ze te lang. Wij hadden haar altijd in de babyschelp van triptrap en rond de 5,5m maand in de gewone triptrap babyset... is dat een idee? het was voor het eten toch? ps hier ook reflux
Nee we zijn nog steeds aan het rond kijken.... Tegenwoordig zetten we haar in de hoek van de bank met kussens (loungebank) en blijf ik er uiteraard naast zitten..... Werkt op zich ook wel Het is toch alleen voor de reflux, daarna gaat ze gewoon op haar speelkleed FEE88: nee ik denk niet dat ze er teveel in zit Het is alleen bij de ochtendfles, middagfles en na het avondeten...puur even eten laten "zakken" en dan gaat ze er weer uit.... Nachtfles blijft ze op schoot Middaghapjes heeft ze er geen last van , en na de fruithap gaan we vaak de hond wandelen dus in de wagen... Bedankt voor alle reacties ideeen blijven welkom
@BabyBergen: En de bumbo seat, die is echt heel fijn. Zitten ze super stevig in. Staan veel via mp te koop.
Ik heb een wipstoeltje en voor als onze kleine man wat groter is een doomoo seat. Is een lekkere zitzak voor kinderen tot 30 kilo dacht ik en je kan er een wip onderstel voor bij kopen, dan heb je een wip zitzak hihi Ik heb er een ook een extra topdekje bij, hier zit die driepuntsgordel aan, dan kunnen ze er niet afrollen. Op marktplaats kun je ze voor goedkoop halen!