Voor mijn oudste heb ik een stokke, nu ben ik aan het twijfelen of er naast de stokke kinderstoelen niet nog andere (goedkopere) houten varianten zijn die goede recensies hebben. Dus wie kan me adviseren?
Wij hebben een geuther, die is niet herl goedkoop, maar wel goedkoper dan de triptrap. Het is ook een meegroeistoel. Wij zijn er blij mee.
Wij hebben een Tiamo, maar ik zou hierna echt voor Stokke gaan. Veel mooier én smaller. Deze is erg groot en in de babyset paste ze nog 2 keer naast elkaar (volgens mij bijna nog steeds nu).
Ik heb de Peg-perego tatamia besteld. Deze is aan de dure kant, maar hij leek mij heel handig. Je kindje kan meteen na de geboorte in de stoel, want deze is te kantelen. Ik heb hem nu in huis en hij ziet er heel degelijk uit niet heel plastic. Peg-Pérego kinderstoel Tatamia cacao
Wij hebben de Yaris besteld bij babyenkidsonline.com. Daar hebben ze nog meer modellen en ook een model die op de Stokke lijkt alleen veel goedkoper. Zonder eetplankje 50,- met eetplankje die je overigens kunt verwijderen 75,-. Wij hebben de Yaris met plankje en hij bevalt heel goed, is stevig, makkelijk schoonmaken en het plankje haal je d'r heel makkelijk en snel vanaf en weer op.
Wij gaan er nog een tweede stokke bijkopen. Kun je zo lang mee, dat is het geld echt wel waard vind ik! Misschien kun je nu alleen een stoel, zonder beugel halen, als de andere kleine al kan blijven zitten! En verder hebben wij de plastic stoel van ikea, vooral voor buiten en voor bezoek. Erg goedkoop, niet de mooiste, maar wel heel fijn! Kijk anders hier eens: Meegroei kinderstoelen - de veilige meegroei kinderstoel die met je kind meegroeit -
Sorry hoor, maar deze vind ik dus echt heel lelijk.... net een rolstoel... Maar goed ik ga weer even on-topic Wij hebben een Tripp Trapp voor de oudste en ik wil er eigenlijk een 2de bij. Zelfde kleur. Mijn man denkt er anders over; hij vindt namelijk dat de oudste al prima op 'onze' stoelen kan zitten. Eigenlijk heeft hij wel gelijk....dus ik twijfel ook over de 2de tripp trapp. Mijn overwegingen om het wel te doen: - staat mooi - goede ervaring mee - ze kunnen dan met z'n 2en aan het hoofd van de tafel (rechthoekvorm) - hebben nog een baby set dus hoeven alleen een 'kale' tripp trapp te kopen. Even wachten op een leuke aanbieding.. - gaan lang mee - tegen die tijd verkopen we ze alle 2 wel weer via MP
Wij hebben ook de Yaris.. Heel blij mee! Alleen toen Bruce nog niet goed kon zitten, was 'ie veel te ruim, hing hij er in zeg maar. Oplossing: Ikea kussen inzet!
Hier hadden we een X-adventure maar wat een onding! Die hebben we verkocht. We hebben nu een Ikea stoel, vragen straks een kinderstoel (ik denk de Yaris) waar de oudste dan eerst in komt. 2e uk kan eerst in de Ikea stoel met 6 maanden en tegen de tijd dat de oudste op een gewone stoel kan, doen we het weer met 1 stoel.
Wij hebben er ondanks een leeftijdsverschil van 5 jaar toch een 2e triptrap bijgekocht, onze oudste is nog steeds net niet groot genoeg om relaxed mee te kunnen eten aan tafel op de gewone stoelen.. En zo hebben we toch een beetje eenheid aan tafel
Wij hebben de houten van Tiamo. Fijne, degelijke stoel en goed te verstellen naar boven en beneden. Hij kostte geloof ik 60 euro.