Ik weet niet of dit hier moet staan of onder baby-dreumes.. maar dan hoor ik het wel. Anyway, ik ga 2 kinderstoelen kopen en zat te denken aan de stokke tripp trapp. Nu vroeg ik ervaringen? Is deze stoel echt fijn of niet? En ik neem aan dat ik dan een babyset erbij moet aanschaffen en een kussentje? Maar zit bij de babyset ook zo n tuigje/riempje dat je je kindje er mee kan vast zetten? Of moet je dat dan ook nog apart kopen?
Hoi! Hier hebben wij uiteindelijk ook gekozen voor de Stokke tripp trapp, ondanks dat we hem erg duur vonden. Maar ik moet zeggen dat we er tot nu toe geen spijt van hebben gehad. Het is een prima stoel waar ons zoontje goed in kan zitten, sinds hij een half jaar oud is. Ook nu de babyinzet eruit is, zit hij er goed in. Hij kan wel op een gewone stoel zitten , maar hij is dan nog niet groot genoeg om goed bij de tafel te kunnen. Ik twijfelde ook, omdat de tripp trapp geen blad heeft, je schuift de stoel dus direct aan de tafel. Ik zelf heb dit in de praktijk alleen maar als heel prettig ervaren. Ze zitten er dan echt bij aan tafel. Qua prijs is het inderdaad zo dat alles apart is. Je koopt de stoel, maar de babyinzet is apart. Ook de kussentjes en een riempje moet je apart bijkopen. Al met al is het dan een behoorlijk uitgave. Maar wel een waar je heel veel jaren mee door kan! Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt. Groetjes Mariska
Hier ook een stokke triptrap. Ik heb ook de baby set en een kussentje erbij genomen. En heb er helemaal geen spijt van. Ik heb trouwens geen tuigje gekocht, vond ik niet nodig en eigenlijk niet gemist
Het enige nadeel vind ik dat er geen blad aan zit. Ik woon dit moment nog in een app. en we willen zsm verhuizen alleen moet ons app wel eerst verkocht worden, wij hebben hier geen grote tafel, een blad is dus wel handig. Ik las dat je die los kon bij kopen maar die zijn dan weer 55 euro per stuk. Totaal wordt dan bij ons meer dan 350 euro, ik moet natuurlijk alles 2x hebben.... maar ik wil hem wel graag.... twijfel twijfel twijfel....
Wat dacht je dan van marktplaats? Daar staan er ook heel veel te koop. De volgende gaan wij ook via marktplaats aanschaffen. Scheelt een boel. Bij de vorige hebben we wel gekeken, maar toen hadden ze nog niet onze kleur . Nu is er gelukkig heel veel keuze, ook onze kleur! Groetjes Mariska
Hier ook een tevreden trip trap gebruiker. Hele fijne stoel en heb niet eens de kussentjes erin en ook geen tuigje. Heerlijke stoel
hier ook zeer tevreden. Wij hebben alles erbij gekocht. Babyset, kussentje, tuigje, blad.. hele uitgave, maar was t zeker waard. Hoewel een blad leek ons ook wel handig, maar in de praktijk hebben we die tot nu toe eigenlijk weinig gebruikt. Het tuigje hebben we ook nog niet gebruikt. Vinden we niet nodig nu ze nog in de babyset zit. Misschien dat t anders wordt als ze daar niet meer in past. Ze is nogal druk namelijk
Hier al bijna 8 jaar de triptrap voor de oudste, hij zit er nogsteeds super op! Ben groot fan, kan m je aanraden!
Op marktplaats, betaal je zo nog 100 euro voor 1 die allemaal beschadigingen heeft.. Dan koop ik liever een nieuwe. Ik ben er uit, ik ga even doorsparen... volgende maand halen we er 2! Tuigje gebruiken veel mensen niet lees ik? Mijn kleintjes zijn nu 6 maanden maar kunnen nog niet zelfstandig recht op zitten, dan kukelen ze naar voren, blijven ze hierin dan wel goed zitten zonder tuigje, dus enkel in de babyset? En is het kussentje aan te raden bij die kleintjes? Kortom wat heb ik echt nodig, en wat niet? Ik koop er overigens ook wel een playtray bij, dat lijkt me wel erg handig! Rest mij nu nog 1 ding........... welke kleuren nemen we? Haha.....
Ik vind het juist ideaal dat hij geen blad heeft. je kunt ze veel makkelijker eten geven als ze gewoon bij je aan tafel zitten. Ook een tuigje is (in iedergeval in het begin) echt niet nodig. De babyset moet je wel hebben en met een kussentje zitten ze net wat beter.
Hier ook een tripp trapp, heerlijke stoel. Super gezellig zo aan tafel en neemt lekker weinig ruimte in zo. Heb een zeil over de tafel gelegd en dat gaat prima. Wij hebben de babyset (zeg maar dat stukje plastic waar de beentje door kunnen). Ik heb via een webshop van tafelzeil kussentjes laten maken want de echte kussentjes vind ik echt belanchelijk duur en ze zijn van stof - niet handig, Zoontje zit hier super, vanaf 6 maanden max 10 minuten maar hij zit er nu gewoon bij als we eten.
Ik heb dus helaas geen eettafel, past hier in in huis, en we kunnen helaas pas verhuizen als ons appartement verkocht is, dus ik heb de eerste tijd denk ik toch wel een playtray nodig met eten etc. Oke ik moet er dus een babyset en kussentje bij nemen, en tuigje kan dus eventueel later. Weet iemand wanneer er weer mama mazzeldagen zijn bij Prenatal? En kun je dan ook kadobonnen gebruiken? Heb nog 2 kadobonnen liggen, en dacht als ik nu wacht tot de mamamazzeldagen....... is toch weer een voordeeltje met 2 babys!
Meestal zijn de mazzeldagen eind september. Je kunt dan gewoon cadeaubonnen gebruikem. Ze hebben nu overigens bij de prenatal 15% korting stickers... zaten bij de wij jonge ouders, deze zou je ook kunnen gebruiken.
wij hebben deze stoel ook voor onze tweeling...dus ook alles dubbel en ik vind het echt de moeite waard. Wij hebben 2 rode stoelen met baby-set, kussentjes en tuigjes van prenatal eigen merk !! De verkoopster zei dat het niet kon maar wel dus, Scheelt weer ± 50 euro aan tuigjes........Wij zijn er super tevreden over. Geen spijt!!! Het is een hoop geld maar ze zitten er best lang in en wij vonden het echt de moeite waard.
Wij mogen er eentje van m'n schoonouders uitzoeken maar begin toch weer even te twijfelen omdat ie geen blad heeft. Zit je in het zitgedeelte zeg maar dan kan ie er nooit gezellig bijzitten dus, altijd maar aan die tafel. Ik ga er nog even over brainstormen...
Mocht er iemand nog kussentjes voor de stokke hebben, dan houdt ik me dus aanbevolen he... En ben ook wel benieuwd welke kleur stoelen jullie hebben........... Kan denk ik toch niet wachten en haal ze vrijdag.. Dan haal ik de stoelen bij babydump kosten daar nu 109 euro, en de babyset's met me kado bonnen bij prenatal....
Wij hebben er toevallig gister nog een aangeschaft voor mijn dochtertje. Wij hebben er erg veel plezier van. Mijn zoontje zit er nu zonder babyset op en kan dan mooi bij de tafel en hoeft niet op een gewone stoel op zijn knietjes. Wij hebben 2 koloniale maar had nu zelf wel graag 2 witte gewild ach ik kan ze altijd op mp zetten daar zijn ze wel snel weer verkocht volgens mij. Ik heb er geen blad bij gekocht en schoof Tygo aan de tafel. Succes met je keuze. Ik zou trouwens geen stoffen kussentjes erbij kopen maar zag op mp dat je ook tafelzeil kussentjes hebt want die stoffen blijf je wassen als ze zelf willen gaan eten. Juju mag ik vragen waar je dat kussentje besteld hebt?
hier 1 met mn dochtertje....dit kussen hebben we ook in roze tinten voor mijn dochtertje...Let er niet op hoe ze hier inzit...Hier was ze 5.5 maand oud...te vroeg nog. Nu zitten ze er perfect in!!