Mijn dochter van 6,5 maand hoest op het moment de longen uit haar lijf. Dit is vooral 's avonds en 's nachts het geval. Met als gevolg dat ik dus geen oog dicht doe.. Schrik me telkens rot! Soms klinkt het namelijk alsof ze stikt.. Ze maakt ook echt van die stik geluiden. Verder geen koorts wel snotterig! Iemand die hier iets tegen weet? Dat ik het een beetje kan verlichten?
Het matrasje een beetje schuin leggen kan helpen. Het is vastzittend slijm wat opspeelt als je gaat liggen. Met zo'n jong kindje zou ik denk ik ook even langs de ha gaan.
Ik zou ook even langs de huisarts gaan. Mijn dochter had vorige week ook last van veel hoesten/slijm. Na een paar dagen ben ik toch maar eens naar de huisarts gegaan, bleek ze tegen bronchitis aan te zitten..
Hier idem, wij zijn gisteren naar de kinderarts geweest : Ontsteking v/d bovenste luchtwegen Hebben pilletjes gekregen om de slijmen op te drogen en een milde neusspray.. Die tussikind hebben wij ook in huis, de kinderarts zei dat dit niks helpt, dat dit geldklopperij is
Hmm oke.. Eigenlijk hoest ze overdag nauwelijks. Het is vooral in de avond en nacht als ze in bed ligt. Verder dus geen koorts en ze is wel vrolijk. Ze drinkt en eet wel stukken slechter .. Toch maar even naar de ha?
Heel herkenbaar. Wij zaten gisteravond om 23.00 bij de hap. Hidde heeft twee soorten pufjes (inhalator) gekregen en xylomethazoline neusspray. Hij voelde zich echt niet tof.
Bij onze kleine (bijna 8 maanden) hoest ook al een klein weekje.. Zit ook al te denken voor ha maar ze is verder vrolijk eet en drinkt voldoende zoo lastig ... Ze is ook snotterig..