boxmobiel..tips?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loesjee89, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil graag een mooie boxmobiel vragen als kraamcadeau, maar wat is nou echt een leuke..?? Heel graag tips!:)

Alvast bedankt!

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben de fisher price rainforest. Onze kleine man vind hem leuk en wij vinden vooral leuk dat je de muziekjes kan vervangen door oerwoudgeluiden als je tureluurs ervan wordt :)

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wij hadden er 1 gekregen die bij prenatal vandaan komt. Met olifantjes, en een muziekje. Voldeed prima :D kleine man keek z'n ogen uit, en toen hij er eenmaal bij kon vlogen de olifantjes je om de oren haha!

4. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Ik zou er voor eentje gaan die een lange tijd muziek maakt en beweegt. Ideaal, want anders sta je elke drie minuten het muziekje op te draaien.

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Wij hebben die van Tiny love! Ideaal!

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik lees mee. Laten mijn vriend en ik nou niet van (felle) kleurtjes houden..

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de mobiel van W oezel en P ip. Niet super mooi, maar wel een zeer lief, bescheiden muziekje en dat is ook wel prettig als je 't zelfde muziekje tig keer achtereen hoort;)

9. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik heb hem van tiamo Ollie, zo lief (vind ik)

En ik heb er een van Woezel en pip gekregen...

10. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Haha deze hebben wij ook en hij begint nou ook steeds die olifantjes te pakken:D

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Had ik ook,maar toen bedacht ik me dat baby's eerst alleen zwart wit zien en daarna steeds meer kleur,dus toen is er toch een gekomen met veel kleurtjes,aangezien onze kleine man veel te nieuwsgierig is en wel uitgedaagd wil blijven worden ;)

12. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ook het liefst alles in wit, beige en grijs doen, maar ja... daar vindt de kleine man niets aan. Je merkt nou al dat ie naar contrasten en kleur getrokken wordt.
    Wij hebben de tiny love sweet island. Ons ventje moet hard kraaien bij een van de figuurtjes als deze langskomt. Het muziekje klinkt wat zuiverder dan het gepiep van sommige mobielen. Er zit een afstandsbediening bij, dus als na 20 minuten de muziek of de bewegingen ophouden, hoef je er niet heen te lopen om het weer aan te zetten.
    Maakt nu nog niet uit, maar schijnt wel fijner te zijn als je kindje doorheeft hoe hij je aandacht krijgt :)

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    +1 ik vond hem zelf ook heerlijk haha
    verschillende muziekjes en oerwoud geluiden
    de dieren die rond draaien en de bladeren die open en dicht gaan
    afstandsbediening erbij, handig als je staat te koken of niet zoekt op te staan.
    ook kan ie draaien zonder muziek, fijn als je iets wilt volgen op tv;)

oh en je hoeft hem niet steeds op te draaien (liever lui als moe:D)
    en t muziekje gaat niet zo hard dus je kunt elkaar en tv ook nog verstaan

14. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Tiny Love! Mijn zoontje vond die geweldig (daarvoor hadden we een hele smaakvolle simpele, maar die boeide hem totaal niet). Ook heel fijn dan hij 20 minuten draait, dus niet steeds opnieuw opwinden EN de muziek kan uit. Ook erg fijn. Wij hebben de sweet Island.

15. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik zeg ook een tiny love!! Ons mannetje kan er zomaar een uur naar kijken en lachen als de beestjes langskomen, vooral het aapje vind hij grappig (sweet island)! Oma had een fisher price gekocht maar die vond onze man totaal niet interessant. Fisher price geruild voor een tiny love (symphony in motion) en ook die vind hij prachtig!!

16. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe doe je dat? Die heb ik nog niet gevonden haha

17. Loesjee89

Loesjee89 Actief lid

10 aug 2012
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor alle reactie s, ga t vandaag is rustig uitzoeken!

18. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hier een rainforest peek a boo van fisher price.
    Vind het geluid niet storend, kun je op twee sterktes zetten. Drie klassieke deuntjes en oerwoudgeluiden.
    Werkt op batterijen, dus niet steeds op winden.
    Let op met een mobiel boven de box... als je kindje er altijd naar kijkt, zou t hoofdje scheef kunnen groeien...dus dat je hem af en toe aan de andere kant hangt.

19. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    ... of je kindje andersom legt...

Deel Deze Pagina