Hallo allemaal, Voor mijn zoontje van 3 maanden ben ik op zoek naar een leuke sterrenprojector. Ik zoek een projector die de sterren duidelijk op het plafond laat zien, niet alleen maar van die vage stippen. Het zou ook leuk zijn als de projectie beweegt. Wie heeft er ervaring met een sterrenprojector en welke raden jullie aan?
Ik heb de chico, 20 euro kost die. Beweegt niet, maar wel mooie sterren op het plafond en op de muren, en lieve rustgevende muziekjes. Je kan 'm trouwens ook instellen dat hij geen sterren geeft op het plafond maar alleen een soort dimlicht sterren aan de zijkanten. Trouwens ook een leuk speeltje als hij wat ouder is, mijn dochter (nu 1) speelt er sinds een maandje of 3 zelf mee als ze wakker wordt. Muziekje of lichtje aan en weer uit, gelijk goed voor de motoriek dat indrukken met de vingertjes.
Ik heb deze op de 9 maanden beurs gezien in februari en zag er echt leuk uit. verschillende kleuren en variaties : ⥠Schildpad Babyprojector sterrenhemel Sterrenprojector - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie - Marktplaats.nl
Wij hebben de alecto projector gehad. Gaat vanzelf aan als de kleine huilt en wij vonden m prettig in gebruik Te koop bij bol.com en wehkamp oa
wij hebben 1 van winnie de pooh, die is superleuk! nieuw bijna niet te krijgen, maar moet je ff op MP zoeken!
Die hebben wij, via eBay voor 5 euro (inclusief verzendkosten) Hij beweegt niet, heeft ook geen muziekjes, maar projecteert wel duidelijk (tenzij hij aan nieuwe batterijen toe is, maar dat hebben ze waarschijnlijk allemaal ). Onze zoon van 5 heeft 'm nog elke avond aan.