Sterrenprojector

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pukkie86, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pukkie86

Pukkie86 Lid

11 feb 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Voor mijn zoontje van 3 maanden ben ik op zoek naar een leuke sterrenprojector. Ik zoek een projector die de sterren duidelijk op het plafond laat zien, niet alleen maar van die vage stippen. Het zou ook leuk zijn als de projectie beweegt. Wie heeft er ervaring met een sterrenprojector en welke raden jullie aan?

2. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Ik heb de chico, 20 euro kost die.
    Beweegt niet, maar wel mooie sterren op het plafond en op de muren, en lieve rustgevende muziekjes.
    Je kan 'm trouwens ook instellen dat hij geen sterren geeft op het plafond maar alleen een soort dimlicht sterren aan de zijkanten.
    Trouwens ook een leuk speeltje als hij wat ouder is, mijn dochter (nu 1) speelt er sinds een maandje of 3 zelf mee als ze wakker wordt. Muziekje of lichtje aan en weer uit, gelijk goed voor de motoriek dat indrukken met de vingertjes.

3. JessyAmsterdam

27 dec 2013
    43
    0
    0
    In verwachting
    Amsterdam
  4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wij hebben de alecto projector gehad. Gaat vanzelf aan als de kleine huilt en wij vonden m prettig in gebruik
    Te koop bij bol.com en wehkamp oa

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij hebben 1 van winnie de pooh, die is superleuk! nieuw bijna niet te krijgen, maar moet je ff op MP zoeken!

6. Pukkie86

Pukkie86 Lid

11 feb 2013
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de reacties! Ik ga eens even goed kijken welke het moet gaan worden!

7. Die hebben wij, via eBay voor 5 euro (inclusief verzendkosten) :D Hij beweegt niet, heeft ook geen muziekjes, maar projecteert wel duidelijk (tenzij hij aan nieuwe batterijen toe is, maar dat hebben ze waarschijnlijk allemaal ;) ). Onze zoon van 5 heeft 'm nog elke avond aan.

Deel Deze Pagina