Hoi Dames!! Ik ben momenteel 18 weken zwanger en we verwachten onze 2de kleine rond 11 juni 2013. Onze kleine meid wordt op 28 juni 2 jaar.. dus ze schelen bijna precies 2 jaartjes. Daarom hebben we een nieuwe wagen gezocht.. Mijn meisje zit heel graag in de wagen en we wandelen zeker wel 3x per week een eind. Dat wil ik straks in de zomer ook weer heerlijk doen maar dan met de baby erbij .. Een vriendin van mij heeft de Phil&Teds Explorer.. en wij vonden dit een mooie ideale wagen! Ik ben gaan zoeken en kwam nu al een super goede deal tegen op marktplaats.. 1 van een half jaar oud voor 325 euro! en voor een kleine prijs van 40 extra kreeg ik er 2 bijna nieuwe Lodger Bunkers bij grijs met wit en 1 puckababy wikkeldoek voor in het begin.. Er zat alleen geen babynestje bij.. deze heeft zij nooit gebruikt en nodig gehad. Die vriendin van mij zei dat het niet persee nodig is dat je de baby ook in een wikkeldoek in het platte gedeelte kan leggen.. Is dit zo? Of zou ik toch een nestje kopen? Dit omdat we natuurlijk de baby in de zomer verwachten? Leggen jullie de baby ook vast? En waar hangen jullie de verzorgingstas? ik vindt dat de tas niet lekker blijft hangen.. Onze quinny Speedi verkopen we trouwens.. die is overbodig geworden Iemand nog andere goede tips over de wagen? zijn welkom