Wipstoel of Swing

Discussion in 'Zwangerschap' started by Speklapje, Aug 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Speklapje

Speklapje Actief lid

Jan 6, 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit ff met een vraag waarvan ik nou niet weet wat ik moet kopen...

Op mijn babyuitzetlijst staat een wipstoel. Als ik kijk bij een vriendin van mij heeft zij er ook 1. Ze geeft die kleine er ook in te eten.

Nu zag ik laatst een swing. soort frame met een stoeltje die op batterijen vanzelf het kindje heen en weer wiegt. Je hebt ze zelfs met muziek en je kan het zo gek maken als je wil

Maargoed is een wipstoel een must of kan je net zo goed een swing kopen? In een wipstoel zie je die kleintjes ook vaak op en neer wippen. dit doen ze zelf. Is dat dan niet beter voor de spiertjes?

Ben benieuwd wat jullie hebben / kopen

2. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Ik heb bij de eerste die swing gehad en dat was echt ideaal met hapjes geven tot dat ze in de kinderstoel kunnen. Wij hadden geen wipstoeltje.

Maar nu kies ik juist voor een wipstoeltje omdat de swing ook weer veel ruimte in beslag nam in huis

3. SonjavT

SonjavT Actief lid

Jun 15, 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Wij hebben een wipstoeltje.. vond hij helemaal geweldig.. en wij ook.. ik kon hem overal mee naartoe nemen.. en wippen dat hij zelf deed..
    Dan zette ik hem heel af en toe voor baby-tv en dan hoorde je de wipstoel gewoon verschuiven.. :)
    En daarna kon je kokhalzen van de poeplucht whehe..

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Ik heb ze beide, hihi.

In het begin is de swing het lekkerst voor ze denk ik en later het wippertje leuker.

5. McDsee

McDsee Niet meer actief

#5 McDsee, Aug 3, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 3, 2013
  6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    ik heb de nuna leaf, dit is een wipstoel die je vast kan zetten, maar als je hem los klikt en een duwtje geeft gaat die heen en weer (links/rechts) dit houd die best een tijdje vol.. vind hem erg fijn

Nuna Leaf | Nuna Leaf | Baby-Dump

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik heb gewoon wipstoel vindt het echt fijn
    om straks kleine voor de tv te zetten
    en fruit of groenten hapje in te geven
    en je kan hem overal mee naar toenemen .

8. angel071986

angel071986 Bekend lid

Mar 24, 2013
    721
    113
    43
    een wipstoel kunnen ze in het begin beter in liggen, in een swing mogen ze officieel maar ongeveer 10 minuten in liggen vanwege hun ruggetje de eerste maanden. Wel is een swing heel fijn als ze veel huilen/slecht slapen. Ik zou zoizo even wat informatie vragen in een winkel voordat je een van de 2 gaat aanschaffen

Share This Page