Hoi meiden. Even een vraagje. Ik heb best veel steken in me buik... Lijkt niet echt in me baarmoeder maar in me vel.. Waar kan dat op duiden? Ben verder met vlagen misselijk en heb soms ongi krampen... Dat laatste zal wel voorwerk zijn.. Herken dit helemaal niet van me vorige zwangerschap. Iemand een idee wat die steken zijn?
je buik die verder groeit heb het ook gehad ook tweede zwangerschap kan geen kwaad. en last van de hitten en voorweeen .
Geen last van, smidags/savonds wel jeuk rond navel. Maar daar smeer ik dan mentho10-zalf op. Buikbalsem vd Etos is ook fijn spul, smeer ik buik savonds mee in na douchen. Huid blijft lekker zacht en het ruikt heerlijk. Verkoeld ook iets. Hier ook idee dat voorwerk beetje begint(ben zo ongeveer 36 weken). Kleine uk is bezig met indalen, soms zo'n snerpende pijn! Kan snachts soms met moeite ook op andere zij gaan liggen, dan lijkt het alsof bekken vast blijft zitten ofzo, dat doet zo zeer! alsof er iets geforceerd word ofzo. Moet dan hele lichaam recht houden en in 1x omdraaien. Ook heb ik dat met uit bed gaan. Gelukkig overdag geen last van, denk dat het gewoon stijfheid is omdat je snachts lang op 1 manier ligt. Bekken is natuurlijk ook lekker verweekt enzo. Spieren hebben het flink te verduren met die grote buik...Maandag weer controle bij VK, wil ik even navragen wat dat nou precies is. Veel suc6 en sterkte met laatste loodjes!
Ik zat er net ook nog even over na te denken en het zo idd weer een groeispurt kunnen zijn. Maar heb dat nog nooit zo gevoeld. Pff. @mamadk; idd precies zo! En als de baby dan beweegt dan kan ik wel door de grond van de pijn zakken Smeer me elke dag na het douchen in met vette zalf.. Hoop niet dat ik alsnog straie krijg.. Bij me dochter ook niet gehad..