Is alleen bij opa en oma gebruikt, ziet er nog keurig uit! Kleur zwart. Kan vz worden of opgehaald (Brabant). Foto volgt later of op verzoek per mail. Voor leuk prijsje mag hij weg!!
Hoi Wendy, Voor 15 euro wil ik hem wel op komen halen. (Dat is toch die met die speelboog met die bijtjes eraan?) Tupp
Hoi tupp. Het is idd dat stoeltje. De boog zit er niet bij want die zit op onze eigen wipper geklikt nu en zoonlief heeft er al 1 bij van kapot getrokken. Stoeltje zelf stond bij oma en opa. Groetjes
Haha, bij onze boog is er ook ééntje kapot. Ik wil er graag nog eenzelfde bij, want er is een tweeling onderweg. Maar ik hem graag compleet, de één wel een boog en de ander niet vind ik ook zo sneu. Ik kijk nog wel even verder, we hebben nog de tijd!
Haha ja als jij 1 beestje eraf niet erg vind mag je de boog erbij hoor! T is meer dat ik m dacht zonder 1beestje niet te verkopen.. Hoor het wel! Ps ; leuk tweeling!!
Stoeltje nog te koop! Vorige koop ging door treurige omstandigheden niet door. Dat bod was 15,- dus voor die richtprijs wil ik hem wel wegdoen. Kan vz worden à 5,-. Boog mist 1 beestje..