Prenatal - Bad en Verzorging - Badaccessoires - Prenatal Bovenstaande badring is dat wat? (maar dan onder/bij de douche)
Ik heb hem gekregen en mijn zoontje vind het verschrikkelijk! Is ook wel koud hoor, ondanks ons douchehokje. Of ik moet de straal recht boven hem hangen ofzo maar dat vind hij dan weer niks. Lijkt me ideaal voor in bad, dat dan weer wel. Maar die heb ik niet!
Ik vind het een pokkeding en mijn dochter ook! Heb hem twee keer in bad gehad en vlug weer eruit, lijkt me voor onder de douche ook niks eigenlijk. Waarom zet je niet het babybadje (als je dat hebt) in de douchecabine of een bibabad of flexibad?
Wij zetten hier het babybadje ook in de douche, dat is veel fijner! In bad ook niks nee? Nou dan zou ik hem helemaal niet kopen!!
Ik vind de badring ideaal! In bad onder de douche lijkt het me niks. En waarom zou je ook? Het is bedoeld voor kindjes die zelfstandig kunnen zitten. Als je kindje zelfstandig kan zitten , kun je hem toch zonder iets onder de douche zetten?
wij zijn blij met deze badring en gebruiken hem veel. Mijn zoontje vind het heerlijk. Moet wel zeggen bij ons staat hij in bad. In de douche lijkt me niet heel handig.
Lijkt me niet handig...wij douchten en badderden gewoon altijd samen... Maar ja, wij deden het vaak 's avonds en dan kon de ander (meestal mijn man) haar daarna aanpakken en in een handdoek wikkelen om haar vast af te gaan drogen...als je het alleen moet doen heb je dat gemak natuurlijk niet. Als ik het alleen zou moeten doen zou ik voor het douchen geloof ik gewoon zo'n goedkope Ikea stoel gebruiken... Zitten ze ook hoger...niet zo koud op de grond en fijner voor jou.
Veel tegenstrijdigheden Wij vonden het ideaal. Zowel voor onder de douche als voor in bad. Vooral toen mijn dochter goed zelfstandig kon zitten en ze voor mijn armen te zwaar werd. Ik gebruikte hem ook buiten de badkamer. Als ik bijvoorbeeld de was ging opvouwen/strijken dan zette ik haar in die badring bij me. Ze vond het niks om in een wippertje o.i.d. te zitten dus dan maar in de badring
wij gebruiken m wel onder de douche, hebben een diepe bak waar ik warm water in laat lopen, kindje kan lekker spetteren, ik sta er naast te douchen. in bad hebben we m ook gebruikt, maar dat vond dochterlief eng, dat grote bad. ze moet in de ring omdat ze anders gaat staan en valt, is natuurlijk erg glibberig, in bad glijd ze ook weg zonder ring, terwijl ze al vanaf 6 maanden stevig zelfstandig kon gaan zitten. wij hebben hem trouwens 2e hands gekocht, even dettol en klaar! (doet t niet zo zeer als t niks is....)
Scheelt misschien dat onze dochter niet graag vast zit?! Om uitglijden in bad te voorkomen hebben wij gewoon een rubbermatje er in Ik vind die badring ook vrij glad trouwens dus ze schoof vaak ook onderuit..
Wij hebben 'm ook (tweedehands). Beviel hier prima! Maar zodra hij zelf in de douchebak kon blijven zitten, deden we dat. Niet dat hij daarvoor niet kon zitten, maar onder de douche is dat wel wat enger..! Oja, die van ons 'plakte' niet heel goed.
Wij gebruiken 'm heel af en toe onder de douche. Twee hydrofielen er in zodat ze wat zachter zit. Ik ga dan achter haar zitten en pak de douchekop en was dan haar haren. Ondertussen klem ik de douchekop tussen m'n benen zodat het water over haar heen sproeit en ze lekker warm blijft.
ik gebruik hem ook als ik alleen ga douchen met mijn zoontje. We hebben een grote douche dus ik zet hem in de ene hoek en sta zelf in de andere hoek. we gebruiken hem ook in het grote bad. maar ik kan me voorstellen dat er kindjes zijn die het niet fijn vinden om de douche op hun koppetje te krijgen en dat het dan niet werkt. misschien inderdaad de tip van marktplaats proberen. scheelt toch inderdaad als het tegenvalt.
onding! slechts paar keer gebruikt. Het eruit tillen was vreselijk, de beentjes schuren langs de rand en dat deed zeer.
Ik zie er voor onder de douche niet echt de meerwaarde in.. is dat dan dat je kindje niet weg kan kruipen/lopen ofzo? Lijkt me helemaal niet prettig, om zo "vast" te zitten. Kindjes willen toch juist lekker spetteren en bewegen in het water? De meerwaarde voor in bad begrijp ik wel wat beter. Hier douchen we nog steeds met het badje onder de douche, die vul ik eerst een beetje voor de warmte en daarna loopt ie langzaam nog verder vol door de douche en als ik allang klaar ben met douchen zit zoonlief nog heeeeeeeel lang in bad (nee mamaaaa nee klaar!!). Ik moet m er echt uittrekken als het water naar mijn zin teveel afgekoeld is
Joh dat is toch hartstikke glad onder de douche! Daarom leek het mij handig! Hij kan hartstikke goed zelf gaan zitten, al een paar weken. Maar straks kukelt hij om tegen de glazen deuren? Of de stenen muur? Nee dat vind ik echt zielig. Hij valt al genoeg om met zijn wilde acties tegenwoordig. Maar op het kleed beneden vind ik een ander verhaal dan met dat kleine koppie tegen een tegelmuur/door een glazen deur. Moet er niet aan denken.. Dus, wij houden het op het badje en laten de ring lekker liggen..
Ik vind het een verschrikkelijk ding! Zoonlief kon nergens bij als hij daar in zat en hing er maar wat in. Hij vond het veel leuker om gewoon zelf in het bad te zitten en er wat door te kruipen. Je blijft er toch heel de tijd bij zitten dus het is niet eens nodig qua veiligheid. Ook onder de douche vind ik het niets.
In het grote bad ideaal! heb je ook nog even je handen vrij om jezelf te wassen! Onder de douche vind ik het te koud. heb wel een iets luxere, waarbij je de achterkant omhoog en omlaag kan zetten.
In bad vind ik hem fijn. In de douche lijkt me niks. Wel deed ik haar toen ze wat kleiner was in zo'n liggende badsteun, als ik ging douchen. Dan legde ik een warme natte hudrofiel over dr en iedere paar seconden een keer warm water erover. Bleef ze toch warm. Maar die ring onder de douche, nee, denk niet dat ik dat fijn zou vinden. Ik heb hem ook 2d hands. Vragen aan de andere meiden: kan het ook van elkaar af die 2 onderdelen. Ik zie wel een naat ,maar krijg het niet los, en nu is het zwart er in......