Ons zoontje van 4,5 maand krijgt zijn eerste 2 tandjes. Ik merk het pas echt sinds een week. Erg huilerig, kwijlen, rode wangetjes, luieruitslag en vooral niet willen slapen. Het slapen ging net beter maar zijn weer terug bij af. Het is echt heel zielig...hij bijt constant op zijn handje... Bijtring helpt niet want hij begrijpt dit niet. Dentinox helpt amper heb ik het idee...Hebben 2 keer een zetpil nu gegeven maar wil dat niet te vaak doen. We houden hem maar veel bij ons nu. Ik zie nu dat 1 tandje echt door komt. Ik zie echt een tandje doorkomen. (meer dan een wit puntje). Bij het tandje ernaast zie ik een wit puntje nu. Tot wanneer hebben ze hier last van? Moeten de tandjes dan helemaal door zijn of als er eenmaal een wit puntje is, krijgen ze dan minder last?
Mijn ervaring is dat als er een wit puntje te zien is de druk er een beetje vanaf is. Vanaf dat punt wordt het minder. Hoop snel op wat betere nachten
Hier heeft dentinox goed geholpen. Chamodent hielp bij het zoontje van een vriendin. Hier was het wel zodra er een wit puntje te zien was het wel iets verminderde. En toen ze helemaal door waren alles over was. Verder af en toe echt een zetpil.