Wij hebben de babybjorn wipstoel, tweedehands gekocht via marktplaats nadat mijn zoon in de babybjorn wipstoel van een vriendin had gezeten. Super blij mee! Onze zoon vind het echt te gek. Hij kan er gezellig bij zitten en is makkelijk mee te nemen. Wij nebben geen new Born set gehad voor de kinderstoel
Wij hebben een wipstoel van fisherprice met lampjes en geluidjes en speelfiguren eraan. Als hij wakker was en even niet kon spelen omdat ik bijvoorbeeld aan het koken was, zette ik hem daarin. Ik heb hem ook lange tijd in de wipper zijn fruit- en groentehapjes gegeven. Ik zou niet zonder willen.
Schoonouders hebben uit eindelijk maar besloten om geld op de bankrekening te storten als we die hebben. Wel debk ik dat ik een 2de handse ga kopen via mp. Voor als ik alleen ben en moet douche of koken en straks in de zomer buiten. Kan de oudste lekker spelen kan ons mevrouwtje of in de wipstoek of op een kleed. Hapjes geven terwijl ze er inzit is misschien ook wel.handig omdat je er nu nog 1 hebt rondlopen. Thanks voor alle tips enzo.
Ik was toch wel erg blij met de wipstoel hoor! Mijn meisje kon zich niet erg lang vermaken in de box en de wipstoel was dan wel een uitkomst. Als ik bijv ging douchen zette ik haar gewoon bij me in de badkamer neer. Of in de keuken als ik aan het koken was. En voor de eerste hapjes is ie ook wel erg handig.
Ik gebruikte wipstoel heel veel. Zeker in het begin toen ze nog veel spuugden konden ze zo na de voeding rechtop zitten. Ook vond ik het handig als ik ging douchen. Wij hadden de Bloom Lounger.
bij de oudste 3 niet gehad en niet gemist, maxicosi voldeed ook Vaak lagen ze gewoon in de box. Ik maak van het voedingskussen een zitzak door er een aankleedkussenhoes over te doen. Nu wel een wipstoel, gehad van zusje. Met eten soms wel handig om hem erbij te zetten maar hij is rustiger in de maxicosi. Ben dus blij dat ik wipstoel niet zelf gekocht heb
Hier de babybjorn wipstoel, gebruik hem (tweede kindje) nu ook weer de hele dag. En ik weet het, hij ziet er niet uit en totaal onverantwoord in je interieur, maar dat neem ik nu allemaal op de koop toe 😂 Heb ook de newbornset voor op de tripptrapp maar het aantal keren dat ik die heb gebruikt is echt op 2 handen te tellen. Zo'n hard oncomfortabel ding, ze zit er ook niet lekker in. Zou kijken als je twijfelt of je misschien een van een vriendin kan lenen of tweedehands!