Speelgoed wassen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Raatje, Nov 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Raatje

Raatje Lid

Apr 23, 2013
    89
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb speelgoed van lamaze gekregen wat dus wel gebruikt is. Nu wil ik dit graag schoonmaken, maar op de labels staan; surface wash only.

Nu ben ik vaak wel makkelijk met pluche knuffels ed op een wolprogramma op lage toeren te wassen (ook knuffels, mandjes ed van de hond worden regelmatig gewassen), kan ik dat met lamaze speelgoed ook doen? Zou het wel zonde vinden als het er knisper en rinkeloos uitkomt zeg maar;)

Ook zit er op de kubus een spiegeltje, kan dit ook in de wasmachine? Hoe doen jullie dit? Er zit ook een leeuwtje bij die trilt als je aan zijn staart trekt. Ik neem aan dat dit niet in de wasmachine kan.

Groetjes Ramona

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik was het speelgoed in een kussensloop op 30graden.

Dingen zoals plastic kubusjes, spiegeltjes etc was ik met de hand in een sopje. Dit mn omdat ik bang ben dat de wasmachine beschadigd raakt. Lamaze ken ik niet, dus dat durf ik niet te zeggen.

Overigens, op mijn werk is er ook speelgoed, blokken enz. Daar was ik ze wel in de wasmachine daar :p ook in een sloop. Gaat goed, levert wel wat meer lawaai op maar de wasmachine daar staat buiten gehoorafstand

3. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

Jun 22, 2013
    1,507
    202
    63
    Female
    Zeeland
    Plastic bakjes enzo laat ik meedraaien in de vaatwasser, gaat prima. Knuffeltjes enzo gaan op 30 graden in de wasmachine. Speelgoed met geluidjes maak ik alleen met een vochtige doek schoon. Misschien minder schoon, maar anders gaat het kapot!

Share This Page