wij hebben niet echt een thema. moet zeggen dat wij beide niet houden van nijntje en winny the pooh kamers. we zullen wel wat leuke fotolijstjes met dieren ophangen aangezien wij toch wel dierenmensen zijn, maar ook dat dan weer met mate. straks als die kleine wat groter is mag hij wel een leuk thema kiezen! joyce
Geen thema, ik ben niet zo van de thema's... Ik koop gewoon wat ik leuk vind en ik moet zeggen dat het een gezellig allegaartje wordt! Groetjes, Anakin.
geen specifiek thema, de kleuren bepalden de toon. wij hebben veel soorten zand kleuren. en hele donkere meubels. Van het merk bebe Jou en dan dat rupsje hebben we een aantal ascecoires badje, kammetje, thermometer, kruikenzak, wattenbakje binnenkort ga ik foto's plaatsen, de kamer is nog niet geheel klaar. gordijnen moeten nog opgehangen worden en het plankje boven de commode moet opgehangen worden
wij hebben ook geen thema, gewoon lekkere frisse kleuren en romantische meubeltjes met een geweldige kroonluchter! allemaal erg leuk geworden zo bij elkaar!
boederijthema,heb er echt heel cool schaap voor gescoord bij de xenos 8) en leuke plakdingen bij de praxis,plaats foto als het af is(zou paar weken terug al begonnen zijn maar het is er nog niet van gekomen )
Bij ons wordt de kamer oranje, paars en wit met schaapjes. Ook ik heb het schaap bij de Xenos gekocht.
Giraffen (zie album) en dan de leuke, dus geen echte maar meer de knuffels en leendert jan vis (olaf de giraf) Dit voor jongen en meisje, alleen voor een meisje komen er dan vlinders, bloemetjes en meisjes kleuren bij en voor een jongen stoerdere kleuren en ander beesten dus soort jungle