Wipstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linnidee, 28 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.610
    13.154
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nee hoor, niet vanaf dag 1, dus later aanschaffen kan ook nog.

    Wij hadden er 1 van de Prenatal, gewoon een simpele grijze met een speelboog met een zonnetje/maan/wolkje. Zonnetje had aan 1 kant een spiegel, aan andere kant een gezichtje.
    Na de jongste hebben we 'm verkocht via MP.

    Ik gebruikte 'm vooral buiten op dagen als het kunstgras nog te vochtig was om baby en/of boxkleed erop te leggen en ik bijv. even de planten wilde snoeien of wilde schommelen met de oudste ofzo.
    Of als ik aan het koken was, kon de baby mooi op een veilige afstand meekijken.
    Of tijdens het was ophangen.
    Gebruikte het dus enkel voor nuttige doeleinden die kort duurden en niet voor de fun.

    Onze box was verrijdbaar dus die konden we indien nodig bijtrekken mocht de kleine erbij willen zijn aan tafel.

    En die enkele keer dat ik alleen douchte (sinds de komst van de kinderen en dan m.n. de jongste douchen wij nagenoeg altijd wel met minimaal 1 kind samen) en mijn man niet in de buurt was, legde ik het aankleedkussen op de badmat en daar bovenop de baby (toen deze nog niet om kon rollen).
     
    Linnidee vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    In de nieuwste nuna wel, wij hebben dat niet omdat wij de baby in de stokke newborn set hebben. Als hij beweegt, schommelt de stoel wel heen en weer (niet op en neer).
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  3. Lotteke1980

    Lotteke1980 Bekend lid

    23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wij hebben de wipstoel direct na de geboorte gebruikt. Misschien een weekje later, kan ook. Wij hadden zo'n hoge wipstoel van Beaba. Heel blij mee en deze kon helemaal plat. Bij mijn ouders zaten ze al vrij snel in een wipstoeltje op de grond. die was van Topmark. Was ook prima! Maar vond vooral leuk en gezellig dat ze met die hoge wipstoel aan tafel geschoven konden worden. Zo waren ze er toch bij met eten en ik had mijn handen vrij. Hier een overzicht van wipstoelen: https://www.voedingsaccessoires.nl/baby-wipstoel/
     

Deel Deze Pagina