goedendag dames ik heb een prangende vraag ik heb als kraamkado de quinny buzz gehad een hele set maar nu zit daar een voorwiel op als je loopt klinkt het als een buggy nu vroeg ik me af of iemand weet of hier een ander voorwiel voor te krijgen is aangezien het mischien aan mij legt maar dat geluid irriteert me mateloos groetjes
bellen met quinny zou ik zeggen. of met een babyspeciaal zaak. maar ik denk dat je het gewoon met deze wieltjes moet doen. als ik het zo bekijk is er weinig ruimte voor een ander wieltje, hier zijn heel veel van deze wagens maar allemaal met die kleine wieltjes voor.
Dat is de reden dat wij de buzz weg hebben gedaan! Ik ben toen ook op zoek geweest naar een andere mogelijkheid, maar in de babyzaak zeiden ze dat dat niet kan, dus besloten om hem weg te doen, overgestapt op de quinny speedi, die bevalt prima!
ik zag er gister 1 die had wel andere wielen erop laten zetten die had er een opzetstuk op was het een vierwieler maar die mvr had ze van marktplaats af want ik stapte er natuurlijk gewoon even op af he hahahaha
hier te verkrijgen,maar wel even mailen of dat het wel op dat type van jou past! bol.com | Quinny 4-Wielmodule - 2012 Collectie | Baby bol.com | Quinny 4-Wielmodule - 2012 Collectie | Baby het zijn 2 soorten! je hebt ze ook op de quinny site,maar daar moet je ook even voor mailen voor de prijs en het type: Voorwielmodule
het besluit om hem toch weer te verkopen is net genomen mijn man vindt dat ik het er 100 % mee eens moet zijn anders krijg ik er spijt van heb ie gelijk in natuurlijk
Ja hoor, dat is gewoon mogelijk Ik heb een buzz4 en irriteerde me er ook aan. Wij hebben er een all-terrain module op gekocht. Dat zijn luchtbandjes, die maken geen geluid. Daarnaast is het ook nog prettiger lopen omdat het een betere grip heeft. Je hoeft m dus niet te verkopen Is oa verkrijgbaar bij babycare.nl
Hooooo, niet verkopen joh! Je hebt 2 mogelijkheden. Of je doet er een set onder met 2 wielen. Dan word het een 4 wieler. Maar je kan er ook een all terrain wiel onderzetten. Dit is 1 wiel met 2 luchtbandjes naast elkaar. Maakt geen lawaai en slipt ook niet. Het standaard wiel wil nog wel eens blokkeren bij gladde ondergronden zoals winkels en draait vaak niet goed mee. Met dat all terrain bandje nergens last van. Die kan je er zo inklikken en klaar.
Zonde.... maar goed, eigen keus. Maar zomaar een vraagje, je zegt dat de buzz een kraamcadeau was? Hoe vind diegene van wie je hem gekregen hebt dit? Ik denk toch dat ik not amused zou zijn als ik die wagen cadeau had gedaan
ik snap niet dat iemand zomaar een wagen kado doet (is toch duur) zonder te overleggen met degene die hem krijgt maar om hem dan zomaar te koop doen vind ik inderdaad ook niet echt netjes. zeker nu blijkt dat er wel een oplossing voor is. klinkt alsof je er sowieso niet blij mee was (ook als de wieltjes wel goed waren)