hoi meiden. vanmiddag heeft de verzorgingstas het begeven. ik ben dus op zoek naar een nieuwe verzorgingstas die beter is van kwaliteit en er leuk uit ziet welke verzorgingstas hebben jullie? een foto zou helemaal geweldig zijn
Wij hebben er eentje van de Kruidvat, maar die moeten ze maar net hebben. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
Ha Jen, Ik heb de blauwe Lieftas aangeschaft met 20% korting bij de babydump. Mijn zoon gaat twee dagen in de week naar oma, dus vond ik een goede verzorgingstas nodig! Anders Hema, Prenatal.. Of van KitchKitchen ofzo, heb je ook leuke.. Lfs Thyrza
Wij hebben sinds kort de tas van Bugaboo (Bugaboo bag) en die vind ik heel fijn: voldoende overzichtelijke vakken, stevig en - heel balangrijk - ook fatsoenlijk genoeg om door je man gedragen te worden. Mijn lieverd liep voor onze oudste gerust met nijntjes rond, maar nu voor onze jongste loopt hij er toch een stuk stoerder bij met deze tas http://www.lullabys.co.uk/shop/images/Bugaboo/changing_bag_brown_leather.jpg
Ik heb er 1 van kitch kitschen met een licht blauw ruitje. Ook heb ik een leren cowboy bag. Dit is geen officiele verzorgingstas maar er kan alles in wat ik nodig heb.
Ik heb er 1 van ju ju be maar weet nog niet of ie fijn is. Maar voeld in elk geval super stevig BonneBonne.nl Hier zou je hem kunnen bestellen, ik had hem 2 dagen later in huis
Ik heb een zwarte laktas van Little Company, hij was afgeprijsd van 79,95 naar 49,95 bij Prénatal een tijdje terug. Vond het een fijn soepele tas, alles past erin en hij ziet er mooi stijlvol uit. (komt aan mijn zwarte wandelwagen te hangen)
Wij hebben de bea ba luiertas. Hij kostte 95 euro en ik vind het helemaal super! Er kan ontzettend veel in en er zijn veel verschillende opbergvakjes + een antibacterieel hangzakje voor de speen.
Ik ga er een kopen van cowboysbag. Dit zijn leren tassen. Niet officeel een luier/verzoringstas maar worden daar wel voor gebruikt.