bij deze bied ik u mijn Gazelle moederfiets te koop aan. ik heb deze fiets deze zomer gekocht aangezien ik hem toen nodig had om mijn zoon van de creche te halen. nu gaat hij ondertussen naar een creche hier in de straat en haal ik hem te voet op en staat de fiets dus meer in de garage dan dat ik hem gebruik (gebruik hem hoogstens 1x per week!) de fiets heeft een heel breed stuur een super lage instap en 4 versnellingen. er zit een slot op, alle verlichtingen en remmen ed werken perfect! de fiets is te koop zonder fietsstoeltje (eventueel voor meerwaarde van 20 euro met fietsstoeltje.. het heeft een zacht kussentje van bugsbunny en een bijpassend windscherm) doe een goed bod! foto's moet ik nog maken maar volgen zeker!
ik heb zonet een foto gemaakt en kwam er meteen achter dat het geen gazelle is maar een sparta (zo vaak heb ik hem nu gebruikt ) Frame maat 50cm en wielmaat is 26inch 4 nexus versnellingen degelijk slot
Hey allen ik heb tot nu toe een bod gekregen van 250 euro. ik heb die mensen nog niets beloofd aangezien hij pas 2 dagen online staat en ik had gehoopt er nog iets meer voor terug te krijgen...
de fiets was verkocht... met nadruk op WAS! de koper is niet komen opdagen en laat plots niets meer van zich horen dus bij deze: Up!