tips voor goede buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vera, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    ik zag dat ze bij de Hema voor 45 Euro een buggy in de aanbieding hebben. Met regenkap, boodschappenmand en in 5 standen te verstellen. Weet iemand of dit een goede is?
    Waar moet ik op letten bij de aanschaf? Wat is handig.. of juist niet? En hoeveel waren jullie ongeveer kwijt?
    Onze wandelwagen is een combi, dus daar kan straks een kinderwagen van gemaakt worden, maar het lijkt me wel handig om een makkelijk inklapbare buggy te hebben die ik dan in de auto mee kan, zodat er meer ruimte overblijft.

2. polman

polman Actief lid

14 jan 2007
    138
    0
    0
    voor erbij is de quinny zapp mischien wel wat?
    Daar is ook een fietsendrager voor en hij is compact in de auto...

Oke, hij is wel een stukje duurder als die van de hema...
    Maar daar is met marktplaats vast wat aan te doen ;)

Denk dat je daar meer aan gaat hebben dan die van de hema.
    Die lijkt me nogal gammel, al kun je dat het beste even "voelen" in de winkel....

3. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Ik heb er onlangs een gekocht van Chico, die erg veel lijkt op de Hema-buggy! Hj bevalt mij uitstekend! Het enige (grote) verschil is eigenlijk dat er bij mij een voetenzak bij zit, en dat was voor mijzelf 1 van de vereisten. Bij die van de Hema kan je natuurlijk altijd een losse voetenzak bijkopen. Ik was 80 euro kwijt voor de buggy, die van de Hema kost 50 euro(als ik me niet vergis?), en voetenzakken zijn verkrijgbaar vanaf ongeveer 20 euro, dus dan kom je ook rond die prijs (of ietsje minder)uit.
    Mijn Chico-buggy kan ook aan een fietsdrager, ik weet niet of die van de Hema dat kan, maar dat kan je altijd vragen natuurlijk. En misschien vind je dat wel helemaal niet nodig.
    Ik vond het belangrijkste aan de buggy: dat er een voetenzak bij zit, dat ie in 'slaaps'stand kan en dat er een kap op zit. Daarnaast moet ie natuurlijk fijn rijden en klein inklapbaar zijn.

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik vind de zapp er super leuk uitzien, maar dat is niet het belangrijkste.
    We hebben dus gekozen voor een buggy waar verschillende standen op zaten, zodat de kleine ook lekker liggend kan slapen of lekker kan hangen.
    We wilden er ook eentje met kap [ivm zon/regen] en boodschappen mandje.
    Het is de koelstra zippo plus geworden.
    Bevalt prima, maar niet te vergelijken met onze bugaboo.
    Ga eens proef rijden in de winkel ... kijken wat je bevalt.
    Succes.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb vandaag de Koelstra Limbo gekocht. Met mandje en kap en een zeer verstelbare rug. Heb er nog niet mee gereden, wel in de winkel natuurlijk en daar beviel hij prima.

Het is inderdaad niet te vergelijken met de wandelwagen (ik heb een quinny buzz), maar de buggy is dan ook voor erbij (voor even vlug.....)!

6. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nou, ik ben in de winkel geweest en heb hem uitgeprobeerd en gekocht. Is lichtgewicht, makkelijk in te klappen, kan idd op 5 standen (ook plat), voeteneind is te verstellen, met kap, met regenhoes en boodschappenmandje en zwenkwielen voor.
    Had ook nog luiers gekocht en zo meeteen uitgeprobeerd hoe hij rijdt met een aantal kilo's erin. Was perfect.
    Een voetenzak zit er niet bij, maar die koop ik dan gewoon los. Of laat mijn moeder er een bij maken.

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    vaak past de voetenzak van de kinderwagen ook,scheelt weer! ;)

Deel Deze Pagina