Wipstoeltje noodzakelijk of niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door OZ2014, 11 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zilver25

Zilver25 Actief lid

18 dec 2011
    145
    0
    16
    Wij hebben een Babybjorn wipstoel en dat is echt een aanrader! Hij gaat overal mee naartoe, superhandig!! Mijn zoontje is nu 8 maanden en we gebruiken hem al sinds hij 4 weken oud was ofzo. Ook met het geven van de hapjes is het handig.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik heb de wipstoel bij beide kids heel erg vaak gebruikt en dus veel plezier van gehad. Ook handig als je op visite gaat om mee te nemen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb hem bij mn dochter nooit gebruikt en nooit gemist. Bij de 2e hebben we hem binnen 2 weken gekocht, zo hadden we tenminste onze handen vrij voor het eten, de oudste te badderen en naar bed te brengen en hij heeft er ook veel in geslapen. Hij was ( is ) een echt reflux kind en sliep alleen maar 'recht op' danwel in de draagdoek of in de schommelstoel/wipstoel.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    wij vonden het wel handig onze uk onze uk had verborgen reflux en lag veel bij ons.zo konden we hem ook even neerleggen want in de box kon niet.
    Ook geweldig als ze zitten en je leest boekjes voor

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik vind het ook wel handig. Maar noodzakelijk is het zeker niet.

Maarja voor 7.50 heb je er al een bij de wibra dus voor t geld hoef je t niet te laten..

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier ook soms handig maar zeker niet nodig, ligt er ook aan wat je verder hebt. Hier een box en een new bornset voor op de Stokke stoel, dus dan geen wipper meer nodig, maar we hebben er één en die komt wel weer naar beneden en gaat wel weer gebruikt worden.

7. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Mijn wippertje is een succes heb er een babygym bij kan die.lekkee tegen aan slaan.
    Geef zijn fruit en groente erin,als ik kook neem ik hem mee zit hij op een afstandje lekker te spelen.

8. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen voor eerste hapjes gebruikt.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Noodzakelijk zeker niet, maar erg handig vond ik het wel.
    Ik had alleen wel zo'n veel te duur stoeltje van €100 gekocht en dat vond ik achteraf echt zonde. Bij een volgende kindje zou ik echt gewoon een goedkoop en simpel stoeltje kopen.

10. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik vond het heel handig voor de eerste hapjes en zodat je eventjes je handen vrij hebt.

11. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Haha, hier hetzelfde.

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Noodzakelijk is het niet, maar ik ben blij dat ik m bij onze oudste cadeau heb gekregen. De oudste lag er erg graag in en de jongste nu ook :) Vooral als ik aan het koken ben! Rond 16.30u gaat hij een beetje jengelen, ik zet hem in de wipstoel in de keuken, afzuigkap aan en hij is stil :D:D

En met geven van eerste hapjes vind ik het handig. Ik heb er eentje met 3 standen. Liggen, half/half en zitten.. Zitten vind ik te stijl, die gebruik ik vrijwel nooit (ook niet bij de oudste). Liggen wordt momenteel nog het meeste gebruikt. Is weer even wat anders dan in de box..

Maxi cosi kan ook, maar daar zit hij toch heel anders in vind ik...
    Dus voor mij is de wipstoel onmisbaar, maar daar zijn de meningen waarschijnlijk over verdeeld!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij hebben er wel eentje gekocht want leek ons toch wel handig als je met de eerste hapjes gaat beginnen om in te zitten. Vanaf 4 maanden mogen ze al een fruithapje en op schoot lijkt me dat toch wel wat onhandig.
    Met zo'n wipstoeltje heb je toch je handen vrij en lijkt het me gemakkelijker.

14. Verox

Verox Niet meer actief

Nooit gehad en niet gemist.
    Wij hadden de kinderwagen in de woonkamer en zetten die gezellig overal bij. De eerste tijd schijnt plat liggen het beste te zijn.
    Voor de eerste hapjes gebruikten we de maxicosi totdat ze in de kinderstoel kon zitten.

Deel Deze Pagina